با واکنش کاربران گیلانی اکران «فراری» در سینما میرزا کوچک رشت به پایان رسید

با واکنش کاربران گیلانی اکران فیلم سینمایی «فراری» در سینما میرزا کوچک رشت با گذشت تنها ۶ روز به پایان رسید.

با واکنش کاربران گیلانی اکران «فراری» در سینما میرزا کوچک رشت به پایان رسید

به گزارش ۸دی، با واکنش کاربران گیلانی اکران فیلم سینمایی «فراری» در سینما میرزا کوچک رشت با گذشت تنها ۶ روز به پایان رسید.

« فراری» داستان دختری شمالی را روایت می کند که در حسرت رسیدن به آرزوهای بزرگ از فقر فرار کرده به تهران می رود تا یکی از فِراری‌های ۴ گانه دنیا را که در ایران و زیر پای سجاد است ببیند. در این مسیر با یک راننده مسافر کش اشنا می‌شود و همراه با او به دنبال سجاد می‌گردد و…

شروع اکران «فراری» از ۲۸ اردیبهشت ماه آغاز شد و با اینکه تنها ۶ روز از اکرانش در رشت می گذشت با اعتراض گیلانی ها به فیلمنامه این فیلم از پرده سینما میرزا کوچک پایین آمد و فیلم دیگری جایگزین آن شد.

 

 

 

واکنش برخی کاربران اینترنتی را مشاهده می کنید:

 

 

در پی این واکنش ها اکران فیلم «فراری» در رشت به پایان رسید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محسن
بنده یک ترک آذربایجانی هستم و در دوران تحصیل و بعد از آن سالهای متمادی در شهرهای گیلان بوده ام. و با طیف وسیعی از مردم،اعم از زنان و مردان معاشرت داشته ام این مردم، مردمی بسیار شریف، نوع دوست و مهربان و در عین حال پاکدامنی هستند زنان و دختران گیلانی بسیار باکلاس، دارای روابط عمومی بالا، فعال و در کنار آن خانواده دوست و مقید به اخلاق و عفیف و نجیب هستند. مشکل از آنجا ناشی می شود که در جامعه بیمار ایران توهین و تحقیر ملتها اعم از ترک و گیلک و عرب و... اپیدمی شده است گروه کوچک مرکز نشین که افکار به شدت نژاد پرستانه دارد هر از گاهی به ملت های ساکن در نقاط مختلف ایران به بهانه های مختلف در تلویزیون یا سینما یا در روزنامه‌ها توهین میکنند. که متاسفانه این امر اتحاد ملت های مختلف ساکن ایران را بامشکل مواجه کرده است.
مجید
بدون شک فیلمنامه روایت دوباره و الهام گرفته از خاطرات جوانی .... فیلم است که به تصویر کشیده شده.
در حاشیه