معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش:

امروز برای قدرت نظامی خود از کسی اجازه نمی‌گیریم/ آمریکا به دنبال منفعت نامشروع است

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش با تأکید بر آمادگی نیروهای مسلح در مقابل هرگونه تجاوز و زورگویی، گفت: امروز برای قدرت نظامی خود از کسی اجازه نمی‌گیریم.

امروز برای قدرت نظامی خود از کسی اجازه نمی‌گیریم/ آمریکا به دنبال منفعت نامشروع است

به گزارش ۸دی، امیر دریادار حمزه علی کاویانی صبح امروز در آئین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت سوم خرداد در خرمشهر، اظهار کرد: خرمشهر برای ایران تنها یک شهر نیست، بلکه نماد استقامت، مقاومت و جاودانگی است.

وی عنوان کرد: در جنگ تحمیلی تمام قدرت‌ها دست به دست هم دادند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نابود کنند و برای این هدف خود از زمین و آسمان و دریا به شهرهای ما حمله‌ور شدند و روی تجاوزگری خود را نشان دادند.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش گفت: صدام عنوان کرده بود که خرمشهر را یک روزه می‌گیرد، اما مقاومت جوانان و رزمندگان به ۳۴ روز رسید و در واقع دشمن نخستین شکست خود را در خرمشهر تجربه کرد.

وی عنوان کرد: در عملیات بیت‌المقدس ایثار و از خودگذشتگی به نمایش درآمد که در نهایت با آزادسازی خرمشهر عزت و اقتدار به مردم هدیه داده شد.

کاویانی با تأکید بر اینکه خرمشهر نماد غرور و مقاومت ملی است، اظهار کرد: تاریخ ایران اسلامی از روزهای افتخار‌آمیز پر است و روز فتح خرمشهر به عنوان برگ زرینی در تاریخ دفاع مقدس به حساب می‌آید.

وی افزود: پیروزی رزمندگان ما وعده الهی بود و شهیدان ما با اراده و ایمان خود دشمن مسلح و مجهز به تمام امکانات را شکست دادند.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز آمریکا به دنبال منفعت نامشروع و ایجاد ناامنی در منطقه است و از هر فرصتی برای جنگ نیابتی علیه محور مقاومت استفاده می‌کند، اما جمهوری اسلامی ایران به دنبال حفظ استقلال سیاسی و دفاع از مظلومان است.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا آرزوی ورود به کشور ایران را به گور خواهد برد، عنوان کرد: نیروهای مسلح با توکل به خداوند متعال، به پشتوانه ملت و رهبری خردمندانه فرمانده معظم کل قوا در مقابل زورگویی و هرگونه تجاوز مقتدرانه ایستاده‌اند.

کاویانی افزود: ما امروز برای تجهیزات نظامی خود از کسی اجازه نمی‌گیریم و در این مسئله به کسی نیاز نداریم.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه