دو ورزشکار گیلانی در اردوی آمادگی تیم ملی راگبی حضور یافتند

دو ورزشکار گیلانی در اردوی تیم ملی راگبی ایران که در شیراز برپا شده ، حضور یافته اند .

دو ورزشکار گیلانی در اردوی آمادگی تیم ملی راگبی حضور یافتند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ایرنا، رییس هیات انجمن های ورزشی استان گیلان روز پنجشنبه در این خصوص گفت : از سوی کادر فنی تیم ملی راگبی ایران ، زبده ترین ورزشکاران این رشته به اردو دعوت شدند که از این تعداد ، دو ورزشکار گیلانی هستند .

ˈ اسماعیل شکری ˈ  افزود : بر این اساس ، ˈ روزبه اندوهگین ˈ و ˈ سینا خانزاده ˈ از استان گیلان در ارودی تیم ملی راگبی ایران حضور یافته اند .

وی اظهار کرد : اردوی آمادگی تیم ملی راگبی بزرگسالان ایران تا روز ۳۱ فروردین ماه جاری زیر نظر کادر فنی این تیم در شیراز ادامه خواهد یافت .

وی ادامه داد : تیم ملی راگبی ایران خود را برای حضوری قدرتمند در رقابت های آسیایی قطر آماده می کند و امیدواریم که این دو ورزشکار گیلانی با درخشش در اردو ، به عضویت تیم ملی درآیند تا در رقابت های آسیایی حضور یابند .

وی بیان کرد : رشته ورزشی راگبی زیر نظر فدراسیون انجمن های ورزشی کشور فعالیت دارد و خوشبختانه استان گیلان در این رشته ورزشی ، یکی از قطب های برتر در کشور محسوب می شود .

رییس هیات انجمن های ورزشی استان گیلان خاطرنشان کرد : از استان گیلان چهار تیم در لیگ های کشوری در دو بخش آقایان و بانوان حضور دارند که از این تعداد ، یک تیم در لیگ برتر و سه تیم در لیگ دسته اول کشور فعالیت دارند .

ˈ شکری ˈ اضافه کرد : امیداوریم که با حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ، شهردار رشت و سایر مسوولان ذیربط ، شاهد موفقیت بیش از پیش از این رشته ورزشی در گیلان باشیم و همچنین تیم های راگبی گیلان بتوانند موفقیت بیشتری نسبت به سال گذشته کسب کنند .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه