آیت الله قربانی و استاندار گیلان روز ارتش جمهوری‌ اسلامی‌ایران را گرامی داشتند + متن بیانیه

به مناسبت فرا رسیدن۲۹ فروردین، سالروز گرامیداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران، نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار بیانیه مشترکی ارسال نمودند.

آیت الله قربانی و استاندار گیلان روز ارتش جمهوری‌ اسلامی‌ایران را گرامی داشتند + متن بیانیه

به گزارش ۸دی نیوز، آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت و محمد علی نجفی استاندار گیلان با ارسال بیانیه ای مشترک ۲۹ امین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند.

در این بیانیه آمده است:

بیست و نهم فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی ، قدردانی از فرزندان شایسته و غیور کشورمان است که در طول بیش از سه دهه از عمر پربرکت انقلاب تحت هدایت های امام خمینی (ره) و رهبر معظم سرافرازانه و مجاهدانه در صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حراست از مرزهای سرزمین پهناور کشورمان ، خوش درخشیده اند .

بی گمان گذر انقلاب از پیچ های تاریخی و گذر گاه های سخت صیانت از حقوق مشروع ایران بزرگ و دستیابی به اهداف تعیین شده ی نظام اسلامی بدون فراهم کردن بستر امنیت و آرامش کنونی توسط نیروهای مسلح بسیج و دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران فراهم نمی شود .

امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با سربلندی و افتخار به عنوان ارتشی مردمی و مکتبی با تکیه برآموزه های الهی ، الگو و امید آفرین است .

اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره ی ۴۸ هزار شهید و الامقام ارتش بویژه امیرسپهبد علی صیاد شیرازی و شهدای این نیرو در گیلان ، فرارسیدن بیست و نهم فروردین روز ارتش و نیروی زمینی به این ولایتمدران پایمرد تبریک گفته و توفیقات روز افزونشان را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و نائب آن حضرت فرماندهی معظم کل قوا خواستاریم .

زین العابدین قربانی                                                         محمد علی نجفی
نماینده ولی فقیه دراستان و                                              استاندار گیلان
امام جمعه شهررشت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه