بتن‌ دزدهای رشت به دام افتادند

سرهنگ رحیم شعبانی، فرمانده انتظامی رشت از دستگیری سه سارق حرفه‌یی که در این شهرستان با همدستی نگهبان شرکت فرآورده‌های بتنی اقدام به سرقت می‌کردند خبر داد.

بتن‌ دزدهای رشت به دام افتادند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از اعتماد، سرهنگ شعبانی با اشاره به چگونگی دستگیری سارقان مذکور توضیح داد: صاحب یک شرکت فرآورده‌های بتنی در رشت به صورت تلفنی ماجرای به سرقت رفتن اموال شرکت خود را به پلیس اطلاع داد.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی با حضور در محل تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند، تصریح کرد: ماموران انتظامی در تحقیقات اولیه پلیسی به نگهبان شرکت مشکوک شدند و وی را دستگیر کردند. به گفته رییس پلیس رشت، نگهبان شرکت در تحقیقات پلیسی به سرقت اموال با همدستی سه سارق حرفه‌یی اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه همدستان این متهم نیز در عملیات پلیسی دستگیر شدند، گفت: این افراد در تحقیقات پلیسی به سرقت اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مقام‌های قضایی معرفی شدند.

وی شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه را از دیگر اقدام‌های پلیس عنوان کرد و یادآور شد: در بازرسی از ضایعات فروشی مالخر اموال مسروقه، تعداد ۵ دستگاه دینام، یک دستگاه گیربکس سنگین، جک نیوماتیک و پمپ گازوییلی کشف شد.

شعبانی، کشف دستگاه فرآوری بتن، دستگاه رنگ‌کاری، خازن برق، دستگاه میکسر، پمپ آب، موتور ویژه بتن‌ریزی، ۳۰ متر سیم و قطعات دستگاه لودر را از دیگر کشفیات پلیس از سارقان مذکور ذکر کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه