آموزش و پرورش پیشنهاد تعطیلی زمستانی را به ۲ هفته کاهش داد

وزیر آموزش و پرورش درخصوص تعطیلی زمستانی مدارس، گفت: در ابتدا بحث تعطیلی مدارس بیش از دو هفته بود اما از آنجایی که تعطیلی بیش از دو هفته از نظر تربیتی به صلاح نیست این تعطیلات دو هفته در نظر گرفته شد.

آموزش و پرورش پیشنهاد تعطیلی زمستانی را به ۲ هفته کاهش داد

به گزارش ۸دی، سید محمد بطحایی درخصوص تعطیلات زمستانی، گفت: تعطیلات زمستانی کاری مطالعاتی بوده و در حال بررسی است و در نهایت باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد چراکه در این زمینه قانون وجود دارد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: دستگاه‌های مختلفی مکلف شده‌اند که در خصوص تعطیلات زمستانی بررسی‌های لازم را انجام دهند؛ محوریت این پیشنهاد با سازمان میراث فرهنگی است و آموزش و پرورش، وزارت راه و شهرسازی و دستگاه‌های مرتبط با موضوع بررسی‌های لازم را در این زمینه انجام می دهند.

بیشتر بخوانید:

بچه‌ مدرسه‌ای‌ها تابستان و زمستان به تعطیلات می‌روند!
وی با بیان اینکه دستگاه‌ها با دو هفته تعطیلی در زمستان به اجماع رسیده اند، اظهار کرد: در ابتدا بحث تعطیلی مدارس بیش از دو هفته بود اما از آنجایی که تعطیلی بیش از دو هفته از نظر تربیتی به صلاح نیست و باعث صدماتی برای دانش آموزان می‌شود این تعطیلات دو هفته در نظر گرفته شد.

وزیر آموزش و پرورش در پایان افزود: درصورتی که پیشنهاد تنظیم شود برای بررسی به مجلس ارسال می‌شود اما هنوز به این مرحله نرسیده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه