رییس پلیس آگاهی گیلان هشدار داد:

افزایش آمار سرقت در رشت

بیشتر سرقت منازل در رشت بین ساعات ۱۹ تا ۲۴ و در محله های مرفه نشین رخ می دهد.

افزایش آمار سرقت در رشت

به گزارش ۸دی، مرکز گیلان رییس پلیس آگاهی استان امروز از افزایش آمار سرقت منازل در رشت ، مرکز گیلان در دو ماهه گذشته خبر داد و از شهروندان خواست با رعایت افزایش ایمنی خانه هایشان در حفظ اموال خود جدیت بیشتری داشته باشند.

سرهنگ رحیم شعبانی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: بیشتر سرقت ها بین ساعات ۱۹ تا ۲۴ و در محله های مرفه نشین رخ می دهد بطوریکه در روند بررسی پرونده ها تسامح ساکنان خانه مشهود است.

وی آخرین اقدام پلیس برای مبارزه با سرقت منازل را دستگیری یک گروه ۶ نفره شامل دو زن و ۴ مرد غیر بومی در انزلی عنوان کرد و گفت : این سارقان به سرقت های متعدد منازل در محله های گلسار و منظریه رشت اعتراف کردند.

رییس پلیس آگاهی گیلان از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی از قبیل خالی نگذاشتن منزل شخصی به مدت طولانی ، گزارش رفت و آمد افراد مشکوک در محله به پلیس ۱۱۰ خودداری از نگهداری اشیاء و اوراق قیمتی در خانه و نصب حفاظ های امنیتی زمینه سرقت در منازل را کاهش دهند.

سرهنگ شعبانی در پایان با اشاره به افزایش روند سرقت اینترنتی و کارت به کارت ازشهروندان خواست اطلاعات بانکی خود را به هیچ وجه در اختیار دیگران قرار ندهند.

منبع: صدا و سیما

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه