رئیس سازمان سیما،‌ منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت:

‌نبود استانداردهای لازم علت تخلیه امکانات پارک شهر رشت است

رئیس سازمان سیما،‌ منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت گفت: عدم وجود ایمنی و استانداردهای لازم علت جمع‌آوری و تخلیه امکانات تفریحی باغ محتشم رشت است.

‌نبود استانداردهای لازم علت تخلیه امکانات پارک شهر رشت است

به گزارش ۸دی، سجاد محجوب، رئیس سازمان سیما،‌ منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت اظهار داشت:‌ مستهلک بودن وسایل بازی،‌ احتمال ایجاد مخاطره به علت نبود استانداردهای لازم و نیاز شدید مردم به وجود یک فضای تفریحی از عوامل مهم جمع‌آوری و تخلیه وسایل و امکانات تفریحی شهر بازی باغ محتشم رشت است.

رئیس سازمان سیما،‌ منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت از ساخت مجموعه‌‌ای جدید در محل مذکور خبر داد و افزود: ‌مجموعه بزرگ تفریحی و گردشگری شهر رشت با مشارکت بخش خصوصی در سه بخش پارک سرپوشیده،‌ پارک سرباز و باغ ایرانی در باغ محتشم احداث می‌شود.

محجوب با اشاره به اینکه فراخوان لازم جهت ساخت این مجموعه اعلام شده است بیان داشت:‌ دفتر سرمایه‌گذاری شهرداری رشت فراخوان ایجاد این فضای تفریحی گردشگری را در سه بخش ویژه اعلام کرده و در حال حاضر نیز منتظر جذب سرمایه‌گذار واجد شرایط برای احداث پروژه است.

وی واگذاری طرح مذکور به سرمایه‌گذار را پس از طی مراحل قانونی آن یعنی شرکت و برنده شدن در مناقصه دانست و گفت:‌ باغ محتشم از فضاهای بسیار خاطره‌ انگیز برای مردم شهر رشت محسوب می‌شود و امیدواریم عملیات احداث این پروژه پس از معرفی سرمایه‌گذار هرچه سریع‌تر آغاز شود.

رئیس سازمان سیما،‌ منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت خاطرنشان کرد:‌ ایجاد و احداث پارک‌های محله‌ای در مناطق و محلات مختلف سطح شهر رشت از جمله طرح‌های مهم و اولویت‌داری است که در برنامه‌های امسال سازمان سیما منظر شهرداری رشت به آن توجه شده است.

محجوب به ایجاد طرح‌هایی تحت عنوان باغات شهری نیز اشاره کرد و ابراز داشت:‌ جهت احداث باغات شهری علاوه بر اعتبارات ویژه به زمین‌های بزرگ مقیاس در سطح شهر رشت نیازمند هستیم که پس از شناسایی و انجام امور مربوط به تملک اراضی مربوطه،‌ کار احداث آن‌ها آغاز می‌شود.

وی از مشارکت بخش خصوصی در طرح ایجاد باغات شهری خبر داد و تصریح کرد:‌ طبق گزارشات رسیده میزان استقبال سرمایه‌گذاران بخش خصوصی جهت همکاری و مشارکت در طرح‌های مختلف شهرداری رشت از جمله ایجاد باغات شهری تاکنون بسیار خوب و مطلوب بوده است.

محجوب سایر برنامه‌های سازمان سیما،‌ منظر و فضای سبز شهرداری رشت را نیز برشمرد و اظهار داشت:‌ ایجاد پارک‌های محله‌ای به‌ویژه در مناطق کمتر برخوردار شهر رشت،‌ ساخت المان‌های شهری،‌مناسبتی و نمادهای ویژه از جمله برخی از برنامه‌‌های این سازمان است.

وی به یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی که اجرای آن به سازمان سیما منظر محول شده است اشاره کرد و ابراز داشت:‌ طرح شب‌های روشن رشت از جمله این برنامه‌ها است که سعی داریم با بهره‌گرفتن از نورپردازی‌های ویژه و ابتکارات خاص شب‌های دل‌انگیزی را برای شهروندان ‌پدید آوریم.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه