هزینه تمدید قرارداد با کی‌روش ۱۶میلیارد است

مناف هاشمی گفت: فدراسیون فوتبال یکی از ۴۸ فدراسیون زیر مجموعه وزارت ورزش است و ما فقط در مسائل کلان فدراسیون‌ها با آن‌ها مشورت می‌کنیم.

هزینه تمدید قرارداد با کی‌روش ۱۶میلیارد است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مناف هاشمی  اظهار داشت: صندوق حمایت از پیشکسوتان و ورزشکاران شرکتی مستقل بوده و مدیران باید پاسخگوی عملکرد این شرکت باشند و ما آخرین تخصیص‌های مالی را که در پایان اسفند و اوایل فروردین ماه درنظر گرفتیم را به اطلاع می‌رسانیم.

صندوق حمایت در ۳ ماه پایان سال وضعیت خوبی نداشته وامیدواریم با تغییر مدیریت بتوانند عملکرد بهتری داشته باشند البته ۱ میلیارد تومان به آن‌ها کمک کردیم تا حقوق معوقه کارکنان خود را بپردازند.

منافی ادامه داد: تمدید قرار داد کارلوس کی‌روش برای فدراسیون ۱۶ میلیارد هزینه دارد وما حاضریم در صورت نیاز فدراسیون فوتبال آن‌ها را از لحاظ مالی کمک کرده ومثل سال گذشته که رقم ۱۶ میلیاردو ۹۰۰میلیون تومان به فدراسیون کمک کردیم، بازهم حاضر به انجام این کار هستیم ولی این را بدانید که فدراسیون فوتبال یکی از ۴۸ فدراسیون زیر مجموعه وزارت ورزش است وما در مسائل ریز فدراسیون ها وارد نمی‌شویم.

وی ادامه داد: کمک به تیم های استقلال و پرسپولیس در حیطه وظایف فدراسیون فوتبال است کمک کردن به تیم های فوتبال برای ما ممنوعیت دارد.

هاشمی افزود: ما به هیچ تیمی پول نداده‌ایم و به هیچ عنوان این کار را نخواهیم کرد. وزارت ورزش ۲ میلیارد به فدراسیون فوتبال داده بود تا در صورت صلاحدید به باشگاه پرسپولیس بدهند.

وی بیان کرد: ۳/۲۰۰ پروژه نیمه کاره وجود دارد که برای آن ۸۰ میلیارد تومان در نظر گرفتیم که برای تامین آن منابع مالی خوبی را درنظر گرفتیم که از جمله آن می‌توان به فروش اماکن و املاک بلا استفاده ودر حال شناسایی اشاره کرد.

هاشمی گفت: ما در راستای حمایت از سیاست‌های دولت و کمک به نیازمندان از دریافت یارانه‌ها انصراف داده و حدود ۹۸ درصد از مسئولان انصراف خود را اعلام کردند وخیلی خوشحالیم که ورزشکاران از این موضوع حمایت کردند.

وی درمورد وضعیت سخت افزاری ورزشگاه‌ها اظهار داشت: مبلغ ۸ میلیارد توما به ۳۱ استان کشور کمک کرده ایم تا آن را در بخش اماکن هزینه کنند و استان‌ها طبق اولویت بندی این کار را می‌کنند.

هاشمی افزود: وزارت ورزش ۲/۵ میلیارد تومان به فدراسیون فوتبال برای اردوی آفریقای جنوبی کمک کردیم وقرار است ۲۰ میلیارد دیگر هم برای کمک به فوتبال و مسابقات جام‌جهانی اختصاص دهیم.

وی ادامه داد: تا سال گذشته هیچ شاخصی برای تخصیص بودجه نداشتیم ولی از سال جدید کمیته‌ای تشکیل داده‌ایم تا با توجه به برنامه‌های فدراسیون ها به آن‌ها بودجه داده و طبق جدول پول در اختیار فدراسیون قرار می‌دهیم.

هاشمی اضافه کرد: پرداختی ما درسال ۹۱ به فدراسیون حدود ۸۹ میلیارد بوده است که این رقم در سال ۱۳۹۲ به ۷۲ میلیارد رسید که ۶ میلیارد آن در اسفند ماه و ۱۲ میلیارد آن در سال جاری پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: درحال حاضر ۹۸ گروه ورزشی در داخل و خارج از کشور اردو زده‌اند که قطعاً به تیم‌های مدال آور کمک بیشتری می‌کنیم.

مناف هاشمی خاطرنشان کرد: شرکت توسعه و تجهیز اماکن بازوی وزارت‌خانه است واین شرکت ۲۰ میلیارد از فدراسیون ها طلب کاراست وما دراین جریان نه می‌توانیم طرف شرکت را بگیریم ونه فدراسیون را.

هاشمی در پایان گفت: سازمان بازرسی مجاز است تا به همه نهادها ورود کند و ما در سال جدید تغییر رویکرد داده و در فدراسیون ها افرادی را مستقر می‌کنیم تا بر امور مالی فدراسیون ها کنترل داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه