با حضور نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری؛

کارگاه تفسیر سوره نور در دانشگاه آزاد رشت برگزار شد

۳۲۰ نفر از استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ، در هفتمین دوره از طرح رمضان بهار قرآن « تفسیر سوره نور» شرکت کردند.

کارگاه تفسیر سوره نور در دانشگاه آزاد رشت برگزار شد

به گزارش ۸دی، ۳۲۰ نفر از استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ، در هفتمین دوره از طرح رمضان بهار قرآن « تفسیر سوره نور» شرکت کردند.

حجت الاسلام قاسم قاسمی ، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین در دوره، گفت: رمضان، بهار قرآن کریم و جلوه رحمت و مهربانی خداوند است که ایمان آوردگان به انس با قرآن و شرکت در میهمانی آفریدگار فراخوانده می شوند و از نعمت های معنوی و بهشتی آن بهره مند شوند.
وی ادامه داد: «خداوند بزرگ ماه مبارک رمضان را ماه نزول قرآن معرفی می کند و سیره و سلوک اولیاء الهی همواره توجه ویژه ای به قرآن مجید داشتند ودر این ماه به تلاوت آیات و سوره های قرآن بسیار سفارش شده است .»

حجت الاسلام قاسمی افزود:« به همت حوزه دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با هدف ارتقای دانش قرآنی دانشگاهیان و بهره مندی از دستورات حیات بخش قرآنی در ماه مبارک رمضان هفتمین دوره طرح فرهنگی « رمضان بهار قرآن » همزمان با دیگر واحد های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی کشور، در این واحد دانشگاهی اجرا می گردد.
مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، یکی از اولویت های مؤثر حوزه فرهنگی دانشگاه را پرداختن به موضوعات قرآنی دانست وتصریح کرد: انشاالله بتوانیم در فعالیت های فرهنگی با تمسک به قرآن و عترت ، در عمق بخشی موضوعات فرهنگی دانشگاه قدم های مؤثری را برداریم.

حجت الاسلام قاسمی افزود: این دوره ۳۲ ساعته با عنوان کارگاه « تفسیر سوره نور » و به همت کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به مدت شش روز در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار میشود که در طول این دوره تعداد ۳۲۰ نفر از اعضای هیأت علمی و کارکنان علاقه مند حضور خواهند داشت و پس از شرکت در آزمون پایان دوره و کسب حداقل ۷۰ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز برای آنان گواهی پایان دوره صادر خواهد شد. همچنین به برگزیدگان جوایز ارزنده ای نیز اهداء خواهد شد.

لازم به ذکر است این دوره با تدریس آیت الله احمد پروایی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه