کمک مالی بی‌سابقه ولیعهد عربستان به فوتبال/ تغییر نام لیگ کشور

کمک‌های بی‌سابقه ولیعهد عربستان باعث خواهد شد تا وضعیت باشگاه‌های این کشور بهتر شود و ستاره‌های سرشناس‌تری راهی لیگ فوتبال عربستان شوند.

کمک مالی بی‌سابقه ولیعهد عربستان به فوتبال/ تغییر نام لیگ کشور

به گزارشهشت دی، ‌و به نقل از اسپورت، به نظر می‌رسد که تغییرات گسترده در ورزش عربستان همچنان ادامه‌ دارد. محمدبن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی اعلام کرد که همه هزینه‌های خارجی باشگاه‌ها را به همراه حقوق ملی پوشان و داوران خارجی را پرداخت خواهد کرد تا تیم‌ها هیچ‌گونه مشکلی مالی نداشته باشند.

در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا دو تیم از  عربستان به خاطر بدهی‌های خارجی نتوانستند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند و با این تصمیم ولیعهد بودجه زیادی به تیم‌های عربستانی تعلق خواهد گرفت و آنها مثل فصل قبل مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نخواهند داشت.

خبر دیگر درباره فوتبال عربستان این که سازمان لیگ این کشور تصمیم گرفت که لیگ این کشور را از ” لیگ حرفه‌ای عربستان” به ” لیگ ستارگان عربستان” تغییر نام دهد. به نظر می‌رسد که پول‌های که ولیعهد به باشگاه‌های عربستانی اختصاص داده تغییرات گسترده‌ای را در آنها به وجود خواهد آورد.

مامه تیام، بازیکن سنگالی تیم فوتبال استقلال مورد توجه باشگاه الهلال قرار گرفته و اصلا بعید نیست که با توجه به بهتر شدن وضعیت مالی تیم‌های عربستانی این بازیکن راهی لیگ عربستان شود، چرا که چند برابر مبلغی را که در ایران دریافت می‌کند می‌تواند در عربستان بگیرد.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه