بازیکن سپیدرود: بخشش یا تخفیف دادن در طلب‌های‌مان منطقی نیست 

مدافع – هافبک تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: باشگاه هنوز با بازیکنان تسویه حساب نکرده است و نمی‌دانیم چه زمانی پول ما پرداخت خواهد شد.

بازیکن سپیدرود: بخشش یا تخفیف دادن در طلب‌های‌مان منطقی نیست 

به گزارش ۸دی، میثم تهی‌ دست در گفت‌وگویی در مورد اینکه تعدادی از بازیکنان روز گذشته به باشگاه رفته بودند تا طلب‌های‌شان را بگیرند، گفت: مالک باشگاه مصاحبه‌ای انجام داد و گفته بود که بازیکنان برای گرفتن طلب‌های‌شان اقدام نکرده‌اند. من و تعدادی از بازیکنان روز گذشته به باشگاه رفتیم که مدیرعامل حضور نداشت، اما یکی از مسئولان باشگاه گفت که قرار است ظرف یکی دو روز آینده با بازیکنان در مورد طلب‌ها صحبت کنند.

وی در ادامه افزود: نمی‌دانیم سپیدرود چه زمانی پول بازیکنان را می‌دهد و معلوم نیست به چه شکلی می‌خواهند طلب ما را پرداخت کنند. حالا باید منتظر بمانیم تا باشگاه در این زمینه اقدام کند و امیدوارم که بازیکنان به حق و حقوق‌شان برسند.

تهی‌دست در خصوص اینکه گفته می‌شود شاید باشگاه مبلغ طلب‌های بازیکنان را کم یا اینکه از آنها درخواست تخفیف کند، عنوان کرد: اگر تیم سقوط کرده بود این موضوع شاید مطرح می‌شد، ولی ما فصل گذشته تیم را با سختی‌های زیاد در لیگ برتر نگه داشتیم و بخشش یا تخفیف دادن در طلب‌های‌مان منطقی نیست.

مدافع – هافبک تیم فوتبال سپیدرود رشت در رابطه با تغییر کادر فنی این تیم و حضور نادر دست‌نشان در جمع سرخپوشان رشتی خاطرنشان کرد: من بازیکن هستم و این مسائل به تصمیم مسئولان باشگاه مربوط می‌شود. آنها می‌توانند هر تصمیمی در این زمینه بگیرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه