داورزنی: فوتبال نماد عزت و غرور هر ایرانی است

«محمدرضا داورزنی» معاون وزیر ورزش و جوانان، با بیان اینکه ما امروز به فوتبال صرفا به عنوان یک ورزش نگاه نمی کنیم، گفت: فوتبال نماد عزت و غرور هر ایرانی است.

داورزنی: فوتبال نماد عزت و غرور هر ایرانی است

به گزارش ۸دی، داورزنی روز یکشنبه در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ایران که با حضور «حسن روحانی» رییس جمهوری ایران در تالار وحدت تهران برگزار شد، افزود: امروز ۲۳ سردار کشور به نمایندگی از ۸۰ میلیون ایرانی به آوردگاه جام جهانی می رود و قلب تمام مردم ایران برای آنان می تپد و فوتبال ایران امروز تجلی وحدت کشور و اوج فرهنگ غنی ایران است.
معاون وزیر کشور گفت: سربازان و سرداران این کشور که البته تنها نام یکی از آنان سردار است با غرور و به نمایندگی از مردمشان در جام جهانی حضور می یابند و با تمام توان به مصاف حریفان می روند.
داورزنی، همچنین از تمامی کسانی که برای آماده سازی تیم ملی در چند سال اخیر تلاش کردند، از جمله وزارت ورزش وجوانان، کمیته ملی المپیک، فدراسیون فوتبال و سایر بخش ها از جمله کادر فنی و بازیکنان قدردانی کرد.
تیم ملی فوتبال ایران فردا (دوشنبه) برای برگزاری اردو و دیدار تدارکاتی با تیم ملی ترکیه راهی این کشور می شود و پس از یک دیدار تدارکاتی در یونان، برای شرکت در جام جهانی راهی روسیه خواهد شد.
تیم ملی کشورمان در جام جهانی روسیه در مرحله مقدماتی با تیم های اسپانیا، پرتغال و مراکش در گروه B بازی می کند.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه