اعلام مسیر جایگزین برای تردد وسائط نقلیه در محور اسالم به خلخال

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت:‌ محور پونل به سمت خلخال به‌علت ریزش کوه تا اطلاع ثانوی مسدود است.

اعلام مسیر جایگزین برای تردد وسائط نقلیه در محور اسالم به خلخال

به گزارش ۸دی، سرهنگ حسین محمدپور   اظهار داشت:‌ محور پونل به سمت خلخال به علت ریزش کوه تا اطلاع ثانوی مسدود شده است و رانندگان وسائط نقلیه باید جهت تردد از مسیر جایگزینی که توسط پلیس اعلام شده استفاده کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان عنوان کرد:‌ از ساعت ۲۰ دیشب یعنی شنبه ۲۹ اردیبهشت بر اثر وقوع حادثه ریزش کوه در قسمتی از محور پونل به سمت خلخال مسیر مورد نظر به طور کامل مسدود شده است و فعلاً ترددی در آن جریان ندارد.

محمدپور با بیان اینکه وقوع این حادثه خسارت جانی و مالی به همراه نداشته است افزود:‌ بلافاصله در پی ریزش کوه در محور پونل به سمت خلخال علاوه بر حضور سریع نیروهای پلیس دستگاه‌های مربوطه نیز جهت بازگشایی مسیر مورد نظر به محل اعزام شدند.

وی از اعلام مسیری جایگزین جهت تردد وسائط نقلیه خبر داد و خاطرنشان کرد:‌ برای تسهیل در امر رفت‌ و آمد و جلوگیری از بروز اختلال، پلیس راه استان گیلان تا بازگشایی این مسیر، جاده اسالم به خلخال را به‌عنوان محور جایگزین اعلام کرده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان ابراز داشت:‌ طبق مکاتباتی که با پلیس راه شهرستان‌های تالش و صومعه‌سرا انجام شده است روند بازگشایی و رفع انسداد از مسیر پونل به خلخال به جهت عمق زیاد ریزش کوه حداقل سه الی چهار روز طول خواهد کشید.

محمدپور با اشاره به اینکه تیم‌های پلیس راه استان گیلان پس از وقوع حادثه به سرعت در محل حاضر شدند اظهار داشت:‌ پس از ریزش کوه در مسیر پونل به خلخال تیم‌های پلیس مستقر در منطقه نسبت به اطلاع‌رسانی و اعلام مسیر جایگزین به رانندگان اقدام کردند.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه