کیت آدیداس تیم ملی؛

پیراهن تیم ملی در جام جهانی رونمایی شد+ تصاویر

تیم ملی فوتبال ایران در بازی مقابل ازبکستان با پیراهن های سرخرنگ مارک آدیداس به میدان رفت و در پایان این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

پیراهن تیم ملی در جام جهانی رونمایی شد+ تصاویر

به گزارش ۸دی، ایران که با حاشیه ها و مشکلات فراوان با کمپانی آدیداس به توافق رسیده سرانجام امروز این پیراهن را به معرض نمایش گذاشت.

کیت ادیداس تیم ملی، با رنگ قرمز پررنگ، البته پیراهن دوم ماست اما از سه خط آدیداس روی شانه ها و زیر بغل و همچنین خطوط پررنگ افقی روی لباس آن را از پیراهن قبلی متمایز می کند.

ایران که برای دومین بار بعد از جام جهانی ۱۹۷۸ لباس آدیداس به تن خواهد کرد در دیدار مقابل ترکیه هم از پیراهن اصلی سفیدش رونمایی می کند.

لباس دروازه بان تیم ملی ما هم مشکی رنگ است که کاملا شبیه طرح قبلی پیراهن های دروازه بانی است. البته ممکن است در جام جهانی از رنگ متفاوتی برای سنگر بان های ملی استفاده شود.

در این لباس از آرم فدراسیون روی سمت چپ و آرم آدیداس در سمت راست استفاده شده و یک دایره سفید نیز زیر یقه ساده در نظر گرفته شده که طراحی ساده آن را کامل می کند.

ایران در دوره های مختلف جام جهانی از برندهای آدیداس، پوما (دو دوره) و آل اشپورت استفاده کرده تا انحصار لباس های ملی ما در اختیار آلمانی ها باشد.

منبع: ورزش سه

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه