مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور:

آخرین جزئیات آماری ثبت‌نام دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه تعداد ۵۵ هزار و ۳۷۰ نفر برای شرکت در دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۷ ثبت نام کرده‌اند.

آخرین جزئیات آماری ثبت‌نام دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

به گزارش ۸دی، حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت‌نام کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۷ از یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور آغاز شد و روز گذشته این مهلت تا پنج‌شنبه سوم خردادماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه تا ساعت ۸ صبح امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه تعداد ۵۵ هزار و ۳۷۰ نفر برای شرکت در آزمون و همچنین پذیرش رشته‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۷ ثبت نام کرده‌اند، گفت: افرادی که تاکنون ثبت‌نام نکرده‌اند تا پنج‌شنبه سوم خردادماه برای ثبت نام مهلت دارند و داوطلبانی‌که ثبت‌نام کرده‌اند نیز در همین مهلت می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مطالعه دقیق اصلاحات اعلام شده برای ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

توکلی گفت: این آزمون برای پذیرش ۶۵ کدرشته امتحانی خواهد بود که از این ۶۵ کدرشته امتحانی،  تنها برای ۱۶ کد رشته امتحانی آن آزمون برگزار می شود و برای ۴۹ کدرشته امتحانی دیگر پذیرش براساس سوابق تحصیلی است.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون ۱۶ کدرشته امتحانی در روز جمعه ۱۲ مرداد ماه ۹۷ برگزار و نتیجه نهایی هفته آخر شهریور ماه ۹۷ اعلام می شود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه