سابریست گیلانی :

جام جهانی روسیه از سطح بالایی برخوردار است / با ناداوری از دور مسابقات کنار رفتم

سابریست گیلانی تیم ملی شمشیربازی گفت: به دلیل در پیش بودن مسابقات قاره‌ای، جام جهانی روسیه از سطح بالایی برخوردار است و به دلیل ناداوری از کسب مدال بازماندم.

جام جهانی روسیه از سطح بالایی برخوردار است / با ناداوری از دور مسابقات کنار رفتم

به گزارش هشت دی، محمد رهبری شامگاه شنبه  در رشت با اشاره به سطح بالای مسابقات جهانی روسیه اظهار کرد: به دلیل در پیش بودن مسابقات قاره‌ای، جام جهانی روسیه از سطح بالایی برخوردار است و تیم‌ها با تمام توان در این مسابقات شرکت کردند.

وی با بیان اینکه کسب امتیاز در جام جهانی روسیه از اهمیت بالایی برخوردار است تصریح کرد: تیم‌ها در صورت کسب امتیازات لازم در جام جهانی روسیه می‌توانند رنکینگ خود را بالا ببرند و در مسابقات قاره‌ای با قرعه‌ای بهتر به مصاف رقبا بروند.

سابریست گیلانی تیم ملی گفت: در مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه موفق شدم رقبایی از اوکراین، اسپانیا، قزاقستان، مجارستان و کلمبیا را شکست دهم و به جمع ۶۴ سابریست برتر جام راه یابم، در مرحله یک سی و دوم به دلیل ناداوری در برابر انریکو از ایتالیا با نتیجه نزدیک ۱۲ بر ۱۵ شکست خوردم و از کسب مدال بازماندم؛ انریکو در پایان جام موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

رهبری با اشاره به تفاوت جام‌های روسیه و اسپانیا گفت: جام گرند پری روسیه، جایزه بزرگ بود و بازیکنان تنها در بخش انفرادی با یکدیگر به رقابت پرداختند این در حالی است که جام جهانی روسیه در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار می‌شود و از اهمیت بالاتری برخوردار است.

وی با بیان اینکه تیم ایران با سه بازیکن در جام جهانی روسیه شرکت کرده است افزود: بازیکنان ایرانی عملکرد خوبی درمجموع دو جام روسیه و اسپانیا داشتند و هدف از شرکت در این دو تورنمنت، کسب آمادگی لازم برای رقابت‌های قاره‌ای و بالا بردن رنکینگ بود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه