کریمی یا مالک باشگاه سپیدرود حق با کیست؟

اختلاف مالک باشگاه سپیدرود رشت و علی کریمی به اوج خود رسیده است و در آخرین جنگ کلامی، باشگاه سپیدرود به قرارداد کریمی به‌عنوان مربی این تیم اشاره دارد.

کریمی یا مالک باشگاه سپیدرود حق با کیست؟

به گزارش هشت دی،پس‌ازآن که علی کریمی با باشگاه سپیدرود رشت برای ادامه همکاری در فصل جدید لیگ برتر به توافق نرسید، وی با شرط تسویه‌حساب مالی قرارداد خود و کادر فنی‌اش خواهان جدایی از سپیدرود شد.

مالک جوان باشگاه سپیدرود رشت پس از عدم توافق با علی کریمی در نخستین گام، دست به تغییرات مدیریتی در سطح کلان باشگاه زد و سرپرست هیات بسکتبال استان گیلان را به‌عنوان مدیرعامل جدید باشگاه منصوب کرد؛ مدیرعاملی که اولویت خود را سروسامان دادن وضعیت باشگاه و تعیین سرمربی جدید اعلام کرد.

محمد رفیعی تنها یک هفته پس از روی کار آمدن، نادر دست‌نشان را به‌عنوان سرمربی سپیدرود رشت منصوب کرد و بدین ترتیب چهره‌ای محبوب را دوباره به رشت بازگرداند؛ چهره‌ای که پیش‌تر توانسته بود به همراه پگاه گیلان به فینال جام حذفی راه یابد.

انتصاب نادر دست‌نشان خیلی زود تیتر یک رسانه‌ها شد و چندساعتی از این انتصاب نگذشته بود که علی کریمی در پیامکی خطاب به مالک باشگاه سپیدرود رشت خواهان تسویه‌حساب مالی قرارداد خود شد و تهدید کرد در صورت عدم تسویه‌حساب تا پایان اردیبهشت‌ماه، در تمرینات سپیدرود حضور پیدا می‌کند.

تهدید کریمی باعث شد جنگ بین مدیران باشگاه سپیدرود و سرمربی فصل گذشته این تیم وارد فاز جدیدی شود و این بار نوبت به مدیرعامل جدید سپیدرود رسید که در مقام پاسخگویی ظاهر شود، وی در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها از عدم قرارداد کریمی به‌عنوان سرمربی با این تیم خبر داد و با اذعان به اینکه کریمی به‌عنوان مربی با باشگاه سپیدرود قرارداد دارد اعلام کرد در صورت تمایل، علی کریمی، می‌تواند به‌عنوان دستیار، دست‌نشان را در لیگ برتر همراهی کند؛ موضوعی که خیلی زود با واکنش اطرافیان علی کریمی و علیرضا امامی فر روبه‌رو شد.

امامی فر  با انتشار برگه قرارداد خود اعلام کرد که وی به‌عنوان مربی با سپیدرود قرارداد داشت؛ برگه قرارداد علی کریمی نیز خیلی زود در رسانه‌ها انتشار یافت و این برگه نشان می‌دهد کریمی به‌عنوان سرمربی با این باشگاه قرارداد دارد.

اما این پایان کار نبود و خیلی زود برگه‌ای از قرارداد کریمی در فضای مجازی انتشار یافت که حاکی از عقد قرارداد وی به‌عنوان مربی با باشگاه سپیدرود دارد؛ قراردادی که عکس و متن آن در کانال تلگرامی علی کریمی پیش‌تر در جنگ لفظی با سرمربی تیم ملی انتشاریافته بود.

طبق شنیده ها، قرارداد علی کریمی ابتدا به‌عنوان سرمربی با باشگاه سپیدرود رشت منعقد و به فدراسیون فوتبال ارسال شد لیکن فدراسیون فوتبال به دلیل اینکه کریمی مدرک آ آسیا را نداشت این قرارداد را تائید نکرد؛ قرارداد کریمی مجدداً و این بار به‌عنوان مربی تنظیم و به فدراسیون فوتبال ارسال شد؛ موضوعی که مدیرعامل سپیدرود در گفت و گو با خبرنگار فارس در رشت به آن اشاره داشت و اعلام کرد ملاک فدراسیون فوتبال قراردادی است که در سازمان لیگ به ثبت رسیده است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه