درویش وند:

برانکو یک شخصیت ویژه در فوتبال است/ من مدیون پانادیچ هستم

گلر جوان پرسپولیسی‌ها حضورش در تیم ملی امید را مرهون زحمات پانادیچ می‌داند.

برانکو یک شخصیت ویژه در فوتبال است/ من مدیون پانادیچ هستم

به گزارش ۸دی، ابوالفضل درویش‌وند ابتدا در مورد دیدار پرسپولیس ـ الجزیره در مرحله یک هشتم نهایی و صعود این تیم به مرحله بعدی صحبت می‌کند و می‌گوید: اکثر بازیکنان تیم‌ملی امید پرسپولیس هستند و زمانی که بازی آغاز شد همه با هم بازی را تماشا می‌کردیم و با گل احمد همه به هوا برخاستیم. وقتی هم گل خوردیم نگران شدیم و دقایق پایانی نزدیک بود که سکته کنیم که سیدجلال با گلزنی‌اش همه را خوشحال کرد. خوشحالی حضورم در تیم امید با صعود پرسپولیس چند برابر شد.

او علت حضورش در تیم‌ملی امید را تمرینات و تغییر تاکتیک پانادیچ مربی گلرهای پرسپولیس می‌داند و می‌گوید: باید از زحمات آقای پانادیچ تشکر کنم چون ایشان یکی از عواملی بودند که من دیده و به تیم‌ملی دعوت شوم. او تکنیک ۳۰درصدی من را به ۷۰درصد رساند و از این رو خود را مدیون زحمات او می‌دانم.

وی افزود: درست است که دو سالی است پشت خط گلرهای بزرگی مثل بیرانوند و رادوشویچ مانده‌ام اما در تیم امید پرسپولیس خیلی خوب کار کرده‌ام و در ۲۵ بازی که حضور داشتم ۳ پاس گل برای تیمم خلق کردم که همه این‌ها را همانطور که گفتم مدیون تمرینات مناسب و درست پانادیچ هستم که کمک کرد تا هم در تیم امید پرسپولیس خوب کار کنم و هم به تیم‌ملی امید دعوت شوم. البته امسال به عنوان بهترین گلر در رده امید انتخاب شدم که همه این‌ها حاصل تلاش خودم و زحماتی که مربیانم برایم کشیده‌اند است.

درویش‌وند در ادامه از تمدید قرارداد برانکو ابراز خوشحالی می‌کند و می‌گوید: ماندن آقای برانکو در پرسپولیس یک اتفاق خوب بود، ایشان در ۳سال حضورشان در پرسپولیس این تیم را متحول و قهرمان کرد. آقای برانکو را همه در ایران و خارج از کشور دوست دارند و ایشان جز شخصیت‌های ویژه فوتبال هستند.

منبع: جام نیوز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه