رسانه ملی شرایط بررسی و نقد توافق‌نامه ژنو را ایجاد کند

بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان امروز طی نامه‌ای به سید عزت‌الله ضرغامی خواست تا شرایط بررسی و تحلیل مسائل هسته‌ای و توافق‌نامه ژنو را در فضایی آزاد برای موافقان و مخالفان این موضوع فراهم آورد.

رسانه ملی شرایط بررسی و نقد توافق‌نامه ژنو را ایجاد کند

به گزارش هشت دی‌نیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان امروز طی نامه‌ای به سید عزت‌الله ضرغامی که یک نسخه آن در اختیار ما قرار گرفت، از وی خواست تا شرایط بررسی و تحلیل مسائل هسته‌ای و توافق‌نامه ژنو را در فضایی آزاد برای موافقان و مخالفان این موضوع فراهم آورد. متن این نامه در ذیل آمده است:

در ابتدای این نامه آمده است: با سلام واحترام ، به استحضار می‌رساند باتوجه به درخواست جمع کثیری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص نقد توافقنامه ژنو وهمچنین وجود پرسشها و ابهامات گوناگون در مورد مفاد آن توافقنامه ، انتظار می رود با ایجاد فضایی جهت حضور آراء مختلف و برگزاری مناظرات و میزگردهای تخصصی با حضورمدافعین و منتقدین توافقنامه ژنو در سیمای جمهوری اسلامی، گامی روشنگرانه در جهت برطرف شدن ابهامات بسیار موجود برداشته شود.

در ادامه نامه مذکور نوشته شده است: بی‌شک انعکاس یکطرفه و مبهم دیدگاههای بانیان  توافقنامه  که در بیشتر موارد به کلی گویی وعدم پرداخت به جزئیات ختم میشود و البته متاسفانه سیاست صدا وسیما در چند ماه گذشته بوده است، هیچ  کمکی به منافع ملی نخواهد کرد.

بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان در نامه خود تصریح کرد: طبیعی است که نقد وبررسی عالمانه توافقنامه ژنو، اگر به آشکارشدن اشکالات آن  بینجامد، فرصتی خواهد بود برای اصلاح اقدامات انجام گرفته.واگر موید تلاشهای صورت گرفته باشد؛ فرصتی خواهد بود جهت همراهی و پشتیبانی آحاد مردم و نخبگان.

در پایان این نامه آمده است: بنابراین انتظار به حق جامعه دانشگاهی ازجنابعالی اینست که به تقاضای نمایندگان ملت که البته بطور صحیح با در نظر گرفتن منافع کشور مطرح شده است پاسخ مثبت داده، فرصت مناظره وگفتگو را فراهم سازید.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه