یک سوال از دستگاه های قضایی و مسئولین امنیتی استان که مدتی است بی جواب است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان یک سؤال از مقامات قضایی و امنیتی گیلان، پیرامون برخورد دستگاه قضا با عوامل ساخت و انتشار کلیپ غیر اخلاقی در هتل کادوس رشت، مطرح کرد.

یک سوال از دستگاه های قضایی و مسئولین امنیتی استان که مدتی است بی جواب است

به گزارش ۸دی نیوز، حجت الاسلام  مهدوی در گفت و گو با دیارباران، دنیازدگی خواص را یکی از مهم ترین عوامل کم رنگ شدن مبانی دینی و ارزشی از جمله امر به معروف و نهی از منکر در جامعه عنوان کرد.

وی بیان کرد: اگر خواص جامعه آرمان ها و ارزش های دینی را فراموش کنند و مشغول مطامع قلیل دنیوی شوند، در نتیجه بسیاری از ارزش ها و اوامر الهی به فراموشی سپرده می شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان با طرح یک سوال از دستگاه های قضایی و مسئولین امنیتی استان، گفت: بسیاری از مجامع و تشکل های مذهبی شهر رشت و استان گیلان خواهان برخورد با کسی بودند که به واسطه سرمایه و ثروت خود و تعلق به بخشی از منابع قدرت،  کلیپی غیر اخلاقی و غیر ارزشی در گیلان ساخت و در شبکه های ماهواره ای منتشر کرد.

وی ادامه داد: با اینکه بسیار پیگیر و خواهان برخورد مناسب دستگاه قضا با عوامل سازنده ابن کلیپ غیر اخلاقی بودیم، اما تاکنون جواب قانع کننده ای از برخورد با این اشاعه کننده منکر در جامعه نگرفته ایم.

وی برخورد نکردن با این موارد منکراتی را منجر به قربانی شدن و هزینه دادن آمرین به معروف دانست.

این مسئول با بیان اینکه برخی از مقامات مسئول در چهارچوب بخشی از مواد قانونی و درحد تقلیل یافته اجرای حدود اکتفا می کنند، خاطرنشان کرد: همین امر باعث شده خلافکاران و اهل منکر جرأت اشاعه منکر و مقابله با آمر به معروف داشته باشند.

وی خواستار نگاه واقع بینانه و غیر سطحی شد و از متولیان امر خواست رفع تکلیفی حکم صادر نکنند، زیرا با نگاه سهل انگارانه امنیت اجتماعی به زودی برای ملت شریف ایران دچار خدشه جدی خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
عضو رزضات الحسین (ع)
ضمن تاییدصحبت های حاج آقا مهدوی خواستار برخورد سیستم قضایی با فرد متخلف سرمایه گذاروبازیگرکلیپ غیرقانونی هستیم فردی که پس ازبازداشت وآزادی به قیدوثیقه نه تنها تادیب نگردید بلکه اقدام به انتشارعکسهای پشت صحنه ساخت کلیپ نمود!! ما تا صدور حکم قطعی این پرونده مطالبه گری خودرا خواهیم داشت
در حاشیه