بیانیه دوباره باشگاه سپیدرود در مورد علی کریمی

در پی اولتیماتوم علی کریمی خطاب به تن‌زاده مبنی بر حضور در تمرین سپیدرود در صورت عدم تسویه حساب مالی، باشگاه سپیدرود اطلاعیه‌ای صادر کرد.

بیانیه دوباره باشگاه سپیدرود در مورد علی کریمی

به گزارش ۸دی، علی کریمی شامگاه پنجشنبه در پیامکی خطاب به مالک باشگاه سپیدرود رشت  خواهان تسویه‌حساب مالی قرارداد فصل گذشته خود و دستیارانش شد و اعلام کرد در صورت عدم تسویه‌حساب تا پایان سی‌ام اردیبهشت‌ماه، در تمرینات سپیدرود حضور پیدا می‌کند. در پی اولتیماتوم علی کریمی، باشگاه سپیدرود رشت در اطلاعیه‌ای به‌تندی پاسخ علی کریمی را داد و بابیان اینکه با حضور علی کریمی به‌عنوان مربی در سپیدرود رشت مخالفتی ندارد ادعا کرد که وی به‌عنوان سرمربی با این باشگاه قرارداد ندارد.

متن جوابیه باشگاه سپیدرود رشت به شرح ذیل است: جناب آقای علی کریمی مربی محترم باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت با سلام و احترام بازگشت به نامه مورخ ۲۷ اردیبهشت ۹۷ بدین‌وسیله مراتب زیر به اطلاع می‌رسد:

۱. قرارداد مورخ ۱۲ دی‌ماه ۹۶ با جناب‌عالی ازنظر این باشگاه محترم است و در هیچ از مکاتبات و مصاحبه‌ها اعلام نکرده است که با شما قطع همکاری نموده است اما جنابعالی هم در مصاحبه‌ها و هم در نشست‌های مختلف با مدیران این باشگاه بر عدم ادامه همکاری تأکید داشته‌اید.

۲. این باشگاه به جنابعالی متذکر شده است که جهت تسویه‌حساب نیم‌فصل گذشته در باشگاه حضور به هم رسانید اما جنابعالی به دلایل نامشخص از این امر امتناع کرده‌اید.

۳. نظر جنابعالی را هم به مقررات قانونی و نیز مفاد بند ۶ و ۸ و نیز ماده ۹ قرارداد موصوف جلب می‌نماید و سکوت باشگاه در قبال اقدامات جنابعالی صرفاً حفظ اعتبار شما بوده است.

۴. با احترام به سوابق جنابعالی در تیم ملی و افتخاراتی که کسب کرده‌اید، طبق مقررات فدراسیون فوتبال جنابعالی قانوناً سرمربی نیستید و چنان‌که در نیم‌فصل گذشته جناب آقای علی‌رضا امامی فر به‌عنوان سرمربی با باشگاه قرارداد داشته است و چنین شرایطی هم چنان بر فعالیت‌های شما حاکم است و باشگاه نیز مخالفتی با ادامه الگوی قانونی قرارداد فی‌مابین و به‌عنوان مربی با جنابعالی ندارد.

۵. تهدید باشگاه از سوی جنابعالی فاقد وجاهت قانونی است و بدیهی است باشگاه با اقدامات غیرقانونی، برخورد قانونی خواهد داشت و بدیهی است مسئولیت هرگونه رفتار غیرمتعارف با جنابعالی خواهد بود.

۶. منظور جناب‌عالی از خلف وعده در تهیه ملزومات اساسی باشگاه نامشخص است و در جلسه مشترک هیات مدیره و کمیته فنی و جنابعالی محدوده بودجه و چارچوب‌های فعالیت باشگاه در فصل آتی بررسی و با برخی از خواسته‌های شما خصوصاً حضور مدیر رسانه‌ای و سرپرست تیم به دلایل کاملاً موجه مخالفت شد چراکه انتخاب آن‌ها در چارچوب اختیارات باشگاه بوده است، ولی جنابعالی با عصبانیت و حرمت ننهادن به بزرگان مجلس صورت‌جلسه تنظیمی را پاره کردید که لاشه آن هنوز در باشگاه موجود است.

موفق باشی

باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه