در گفتگو با 8دی مطرح شد:

«ماشین گلزنی» لقبی که برازنده ستاره گیلانی تیم ملی است/ فاطمه اعتدادی: از پیشنهادهای خارجی استقبال می کنم 

گلزن گیلانی تیم ملی فوتسال زنان ایران با بیان اینکه سطح بازی ها خیلی بالا بود و تیم های حذف شده هم مدعی بودند، گفت: مقتدرانه و با نتایج خوب قهرمان آسیا شدیم.

«ماشین گلزنی» لقبی که برازنده ستاره گیلانی تیم ملی است/ فاطمه اعتدادی: از پیشنهادهای خارجی استقبال می کنم 

به گزارش ۸دی، فاطمه اعتدادی آن‌قدر به راحتی گل می‌زند و با توپ هنرنمایی می‌کند که حتی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا هم به او لقبی اختصاص داده است.

«ماشین گلزنی» عنوانی است که سایت AFC به او داده و این ستاره گیلانی هم در مسابقات قهرمانی آسیا ثابت کرد که شایستگی این لقب را دارد.

 

در ادامه گفتگوی فاطمه اعتدادی با خبرنگار ۸دی را می خوانید:

فاطمه اعتدادی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در جریان قهرمانی تیم فوتسال ایران در مسابقات آسیایی با بیان اینکه سطح مسابقات بالا بود و فشار و استرس هر بازی نسبت به سال های گذشته بیشتر بود، اظهار کرد: مدیریت خوب کادر فنی در این شرایط باعث شد تا منطقی ادامه بدهیم و با نتایج خوب و مقتدرانه بازی ها راببریم.

وی با بیان اینکه سطح بازی ها خیلی بالا بود و تیم های حذف شده هم مدعی بودند، افزود: نسبت به سال ۲۰۱۵ که قهرمان شدیم تیم هاخیلی پیشرفت کرده بودند اما ما هم بیشتر از آنها طی این سال ها پیشرفت کردیم و مقتدرانه و با نتایج خوب قهرمان آسیا شدیم.

گلزن گیلانی تیم ملی فوتسال زنان ایران با اشاره به اینکه حتی تیم چین برای قهرمانی پا به رقابت های آسیایی گذاشته بود، تصریح کرد: اندونزی هم خوب بود حتی ویتنام را که پنج بر صفر شکست دادیم تیم خوبی بود که در برابر تایلند قهرمان رقابت های چند ماه پیش در ترکمنستان مساوی کرد و در پنالتی برد و سوم شد.

وی با تأکید بر اینکه خدا را شکر که ما در این رقابت ها همه عناوین را هم کسب کردیم، اضافه کرد: تیم ملی ایران بازی فیرپلی، بهترین بازیکن و عنوان خانم گل را کسب کرد که حس خیلی خوبی است.

وی با بیان اینکه من و سارا شیربیگی در این رقابت ها ۹گله شدیم، تصریح کرد: سارا با دوپاس گل بیشتر کاپ خانم گلی را دریافت کرد.

اعتدادی خاطرنشان کرد: از پیشنهادهای خارجی برای ارتقای سطح کیفی تیم ملی استقبال می کنم و در حال حاضر چند بازیکن ما در لیگ های برون مرزی بازی می کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه