مدیرعامل هلال احمر گیلان:

طرح ملی همای رحمت در گیلان به اجرا درآمد

مدیرعامل هلال احمر گیلان از آغاز اجرای طرح ملی همای رحمت همزمان با ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

طرح ملی همای رحمت در گیلان به اجرا درآمد

 به گزارش ۸دی، مهدی ولی پور مدیرعامل هلال احمر گیلان اظهار کرد: طرح ملی همای رحمت با بهره گیری از باورهای فرهنگی و دینی، حس نوعدوستی با مشارکت افراد خیر و نیکوکار به منظور کمک به افراد نیازمند و کم برخوردار به اجرا درآمد.

وی با بیان این که طرح همای رحمت با مشارکت خیرین و داوطلبان برای کمک به افراد کم برخوردار و نیازمند تا پایان ماه رمضان ادامه دارد، اظهار کرد: خیران و علاقه مندان می توانند کمک های غیر نقدی خود را با مراجعه به شعب و خانه های داوطلب هلال احمر اهدا کنند.

وی خاطر نشان کرد: این کمک ها پس از جمع آوری با کمک داوطلبان در قالب سبدهای غذایی و با حفظ کرامت انسانی در اختیار بیماران صعب العلاج ، زنان سرپرست خانوار و افراد بد سرپرست، خانواده های کم برخوردار ، ایتام، معلولان و خانواده های زندانیان و سالمندان قرار می گیرد.

۱۲۰ خانه هلال و شعب جمعیت هلال احمر استان گیلان آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین است که علاقه مندان می توانند کمک های خود را با مراجعه به شعب هلال احمر به نیازمندان اهداءکنند .

در زمان حاضر، جمعیت هلال احمر استان دارای بیش از هفت هزار داوطلب و عضو می باشد که در چهار گروه هدایت ، حمایت ، مشارکت و مهارت با هلال احمر همکاری می کنند .

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه