مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت :

توزیع افطاری ساده در بین رانندگان تاکسی در رشت

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: توزیع افطاری ساده در بین رانندگان خدمات رسان از جمله رانندگان تاکسی، اتوبوس و غیره در ایام ماه مبارک رمضان در دستور کار سازمان است.

توزیع افطاری ساده در بین رانندگان تاکسی در رشت

به گزارش ۸دی، علیرضا حسنی  اظهار کرد: اجرای ۶۳ برنامه با (عنوان ضیافت الهی در ماه مهربانی)  برای روزهای ماه رمضان برنامه ریزی شده است.

 وی با اشاره به تنوع برنامه های در رمضان ۹۷ بیان کرد: بخشی از این برنامه ها به صورت مشارکتی با دیگر دستگاه ها برگزار می شود.

حسنی با بیان اینکه برنامه های ماه رمضان امسال در پنج محور با موضوع مسجد محوری، محله محوری و غیره برگزار می شود تصریح کرد: برپایی محافل انس با قرآن کریم در  پنج منطقه رشت  ، برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) و غیره از جمله برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت است.

 مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی کارگران شهرداری رشت گفت: این مسابقه به کارگران فضای سبز و پاکبانان شهرداری رشت اختصاص دارد و  توزیع افطاری ساده در بین رانندگان خدمات رسان از جمله رانندگان اتوبوس ، رانندگان تاکسی و غیره در برخی از روزهای ماه رمضان انجام می شود.

وی پخش غذای سحری گرم در شبهای مبارک قدر برای پاکبانان را از دیگر برنامه ها دانست و‌ بیان کرد: مسابقه عکاسی با موضوع سفره های افطار و سحری در این ایام برگزار می شود.

حسنی به برگزاری جام پیشکسوتان فوتبال در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: این جام برای دومین سال در این ایام برگزار می شود و در سال گذشته با استقبال پرشوری از سوی ورزشکاران و شهروندان همراه شد.

منبع: برنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه