غرش شیر در آسیا/ سپاهان با شکست السد به صعود امیدوار شد

تیم فوتبال سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا در دیدار مقابل السد قطر موفق شد این تیم را شکست دهد.

غرش شیر در آسیا/ سپاهان با شکست السد به صعود امیدوار شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل ازفارس، در پنجمین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سپاهان از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف السد قطر رفت. این دیدار در نهایت با پیروزی ۴ بر صفر سپاهان به پایان رسید.

در نیمه اول این بازی سپاهان عملکرد خوبی ارائه داد اما در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه مربیان برنده مطلق بازی زلاتکو کرانچار بود. طلایی‌پوشان اصفهانی بازی را طوفانی آغاز کردند و در همان دقیقه ۴۷ با شوت سرکش مهدی شریفی به گل اول بازی دست پیدا کردند.

تنها بعد از گذشت چند دقیقه پاس عمقی حسین پاپی به مهدی شریفی رسید که این بازیکن بعد از جا گذاشتن یک بازیکن در موقعیت تک به تک در دقیقه ۵۵ گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

حملات سپاهان ادامه داشت تا اینکه جواهیر سوکای که به عنوان بازیکن تعویضی وارد مسابقه شده بود در دقیقه ۶۵ از پشت محوطه جریمه با یک شوت سرکش دروازه السد را برای سومین بار باز کرد.

در دقایق پایانی ضربه احسان حاج صفی در دقیقه ۹۲ پس از برخورد با مدافع السد وارد دروازه این تیم شد.

سپاهان در ادامه بازی را کنترل کرد تا با کسب این ۳ امتیاز به صعود به مرحله بعد امید زیادی پیدا کند.

در این دیدار شهاب گردان، هادی عقیلی، شجاع خلیل‌زاده، علی حمودی، علی احمدی، حسین پاپی (یعقوب کریمی ۸۰) ، علی کریمی (۸۴ امیر حسین کریمی)، امید ابراهیمی، احسان حاج صفی، مهدی شریفی و  سرجیو فن‌دیک (۶۵ جواهیر سوکای) به میدان رفتند.

با این نتیجه سپاهان به طور موقت با یک بازی بیشتر و کسب ۷ امتیاز به صدر جدول رسید.

الاهلی امارات و الهلال عربستان با یک بازی کمتر با ۶ و ۵ امتیاز در رده دوم و سوم جدول قرار دارند. السد قطر نیز با کسب ۵ امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر در رده چهارم جدول قرار دارد.

با این نتایج امیدهای سپاهان برای صعود به مرحله بعد زنده شد. شاگردان زلاتکو کرانچار در آخرین دیدار مرحله گروهی سه‌شنبه هفته آینده در عربستان به مصاف الهلال می‌روند.

در دیگر دیدار این گروه الاهلی امارات و الهلال عربستان از ساعت ۲۱ به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار تا دقیقه ۷۰ با تساوی در جریان است.

نماد سپاهان در آسیا شیر است و بعد از هر حمله این تیم صدای غرش شیر در ورزشگاه پخش می‌شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه