تیم های برتر مسابقات قایقرانی رفتینگ قهرمانی کشورمشخص شدند

مسابقات قایقرانی رفتینگ (آبهای خروشان) قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی عصر چهارشنبه با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

تیم های برتر مسابقات قایقرانی رفتینگ قهرمانی کشورمشخص شدند

به گزارش هشت دی،مسئول کمیته رفیتنگ فدراسیون قایقرانی کشور چهارشنبه شب گفت : در پایان رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، در بخش مردان تیم های اصفهان با ۲۸۰ امتیاز، مرزبانی ناجا الف با ۲۷۲، چهار محال بختیاری با ۲۴۳، مازندران ج ۲۴۰ و مرزبانی ناجا ب با ۲۰۳ امتیاز در مجموع ۲ روز مسابقه در چهار رشته به ترتیب رتبه اول تا پنجم را کسب کردند.
سید ایمان شفیع اف افزود : در بخش زنان نیز تیم اصفهان با ۳۰۰ امتیاز اول شد ، تیم کرمانشاه با ۲۷۰ به مقام دوم رسید و گیلان هم با ۲۴۰ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد .
وی ادامه داد : در این دوره ۱۰ تیم متشکل از ۶۵ قایقران از استان های اصفهان، مازندران، گیلان، چهار محال و بختیاری، همدان، کرمانشاه و کهگیلویه و بویراحمد و مرزبانی ناجا در دریاچه بهشت مرزن آباد در مسیر رودخانه چالوس با هم رقابت کردند.
شفیع اف گفت : این مسابقات در چهار رشته سرعت ، ۲ به ۲(RX)، نمایشی (اسلالوم) و ماراتن و در ۲ بخش مردان و زنان در رده های بزرگسالان برگزار شد.
مسئول کمیته رفیتنگ فدراسیون قایقرانی کشور افزود : تیم های منتخب هر رشته در ۲ بخش مردان و زنان در اردوی آمادگی مسابقات جهانی که از ششم خرداد در کنار رودخانه ارمند چهار محال و بختیاری برگزار می شود ، شرکت می کنند.
مسابقات جهانی قایقرانی رفتینگ دوم تیر ماه امسال در صربستان برگزار می شود.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه