توقیف خودرو با جریمه بیش از ۳۰ میلیون ریال در استان گیلان

روز گذشته تیم گشت پلیس راه رشت – قزوین در حال کنترل تخلفات، به یک دستگاه پژو ۲۰۶ به علت ارتکاب به تخلف رانندگی دستور ایست داده اما با بی اعتنایی راننده خودروی ۲۰۶ مواجه شده و به تعقیبش پرداخت .

توقیف خودرو با جریمه بیش از ۳۰ میلیون ریال در استان گیلان

به گزارش ۸دی نیوز خودروی با جریمه بیش از ۳۰ میلیون ریال توسط پلیس راه رشت – قزوین استان گیلان توقیف شد.

سرهنگ مهیار رستگار رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان  با اعلام این خبر گفت: روز گذشته تیم گشت پلیس راه رشت – قزوین در حال کنترل تخلفات، به یک دستگاه پژو ۲۰۶ به علت ارتکاب به تخلف رانندگی دستور ایست داده اما با بی اعتنایی راننده خودروی ۲۰۶ مواجه شده و به تعقیبش پرداخت .

 سرهنگ مهیار رستگار اظهار داشت: عملیات تعقیب و گریز و حضور دیگر واحدهای گشتی و همچنین استفاده از موانع و ترفندهای پلیسی منجر به توقیف خودروی مذکور گردیده و با استعلامی که از وضعیت تخلفات و نمره منفی راننده در سیستم تخلفات مشخص شد راننده مذکور از رانندگان پر تخلف و حادثه ساز می باشد.

سرهنگ رستگار افزود: پس از استعلام مشخص گردید راننده به میزان ۳۲ میلیون ریال جریمه پرداخت نشده در سیستم اجرائیات دارد، ضمن اینکه در بررسی مدارک راننده مشخص شد خودرو فاقد بیمه نامه شخص ثالث بوده است.

رئیس پلیس راه استان گیلان در پایان یاد آور شد، وسیله نقلیه تا زمان تسویه حساب جرایم پرداخت نشده و انجام اقدامات بیمه­ای برابر مقررات توقیف شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه