حضور ۳۹ پاروزن ایران در بازی‌های آسیایی قطعی شد

این احتمال وجود دارد در نشست آینده ستاد عالی بازی‌های آسیایی در خصوص حضور کانوپولو در جاکارتا تصمیم‌گیری شود.

حضور ۳۹ پاروزن ایران در بازی‌های آسیایی قطعی شد

به گزارش هشت دی، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ روزهای ۱۸ آگوست تا ۲ سپتامبر به میزبانی جاکارتا و پالمبانگ برگزار خواهد شد.

ستاد عالی بازی‌های آسیایی برای اعزام کاروانی با کیفیت جلسات متعددی را با فدراسیون‌های مختلف برگزار کرده تا لیست نهایی مشخص شود. با توجه به اینکه تعدادی از رشته‌های در میادین بین‌المللی آسیایی و جهانی حضور دارند، ستاد عالی تا تاریخ ۲۰ خرداد به فدراسیون‌ها مهلت داده تا لیست مشخص شود. قرار است تا پایان خرداد لیست نهایی کاروان ایران  به بازی‌های آسیایی اعلام شود.

قایقرانی غیر از رشته کانوپولو ۳۹ ورزشکار در بازی‌های آسیایی خواهد داشت. در خصوص کانوپولو نیز قرار است در نشسته آینده ستاد تصمیم‌گیری شود.

غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی در این باره گفت: ۳۹ ورزشکار ما در روئینگ، آبهای آرام، بادبانی و اسلالوم قطعی شده است. در خصوص کانوپولو با صحبت‌هایی که با سجادی داشتیم او به ما گفت سعی می‌کند در نشست آینده ستاد در این باره بحث شود که در این صورت ما را به جلسه دعوت می‌کنند. ما از آنها خواهش کردیم درباره اعزام کانوپولو تجدید نظر کنند.

کانوپولو به عنوان رشته آزمایشی در بازی‌های آسیایی حضور خواهد داشت و در صورت کسب مدال، در جدول توزیع مدال‌ها هیچ تاثیری ندارد. احمد دنیامالی عضو هیات رئیسه قایقرانی آسیا در خصوص حضور کانوپولو در بازی‌های آسیایی رایزنی‌های زیادی داشته است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه