مرکز آموزش دریایی رشت موثرترین مرکز در سطح کشور است/ لزوم ایستادگی در مقابل تهاجم فرهنگی

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مرکز آموزش تخصص‌های دریایی رشت موثرترین آموزش‌ها در سطح کشور را دارد و درصد بالایی از کارکنان نیروی دریایی در این مرکز آموزش می‌بینند.

مرکز آموزش دریایی رشت موثرترین مرکز در سطح کشور است/ لزوم ایستادگی در مقابل تهاجم فرهنگی

به گزارش ۸دی نیوز، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان مرکز آموزش تخصص‌های دریایی شهر رشت اهمیت دریای آزاد را برای رونق اقتصادی مهم دانست.

وی افزود: طبق فرمایش حضرت آقا یکی از راه‌های رسیدن به اقتصاد مقاومتی حضور در آب‌های آزاد است که نیروی دریایی در برقراری امنیت دریای آزاد نقش مهمی دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه باید در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن ایستادگی کنیم، تصریح کرد: باید نشان دهیم که فرهنگ ما بالاتر از آنهاست.

وی به قطعنامه اتحادیه اروپا اشاره کرد و یادآور شد: بندهای این قطعنامه مانند آزاد کردن همجنس‌بازی نشانه فرهنگ آنهاست که از حیوان هم پایین‌تر است و می‌خواهند آن را بر جوانان ما حاکم کنند.

سیاری با بیان اینکه ما باید الگوی فرهنگ آنها باشیم، ادامه داد: باید آمادگی داشته باشیم و با اجرای فرهنگ خود و نشان دادن عزم ملی در مقابل فرهنگ آنها بایستیم و پاسخ دهیم.

وی به فعالیت مرکز آموزش تخصص‌های دریایی رشت اشاره کرد و افزود: مرکز آموزش تخصص‌های دریایی رشت موثرترین آموزش‌ها در سطح کشور است و درصد بالایی از کارکنان نیروی دریایی در این مرکز آموزش می‌بینند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، تربیت و آموزش را مورد دقت و تاکید بیشتر قرار داد و گفت: انتظار می‌رود آموزش دهندگان به روز و الگو باشند و در این زمینه دقت کنند.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌دهندگان مسئول هستند، خاطرنشان کرد: آموزش گیرنده نیز باید دقت کند که علم و مهارتش بالا رود و این بسیار مهم است.

سیاری اضافه کرد: در مراکز آموزشی نیاز به دقت و نحوه اجرا و استفاده از وسایل کمک‌ آموزشی داریم و باید در کنار آماده کردن یک سرباز برای جنگ از نظر ایمان و اعتقاد هم کار کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، داشتن اعتقاد با ایمان و شعار به اعتقاد و افزایش سطح ایمان و آموزش پایه را مهم دانست و تصریح کرد: همه باید درس‌های معنوی را یاد بگیریم.

وی با اشاره به اینکه امروز ارتقا و بصیرت در جامعه جای گرفته است، متذکر شد: بصیرت یعنی اینکه راه را خوب بشناسیم، خط ما خط ولایت است و یکی از نیازها داشتن بصیرت و حرکت در خط ولایت است.

سیاری خروجی آموزش‌های مرکز تخصص‌های دریایی رشت را نیروهایی با ایمان و اقتدار دانست و خاطرنشان کرد: در بعد ایمنی حفظ سلامتی کارکنان برای ما حائز اهمیت است./ فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه