سرلشکر جعفری:

سپاه یک سازمان انسان محور است نه تجهیز محور

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سپاه یک سازمان انسان محور است نه تجهیز محور. سازمان های نظامی در سایر نقاط جهانی متکی بر تجهیزات است اما سپاه یک نهاد فرهنگی سیاسی، امنیتی و نظامی است.

سپاه یک سازمان انسان محور است نه تجهیز محور

به گزارش ۸دی، فرمانده کل سپاه امروز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت در مراسم افتتاح بیمارستان تخصصی دندانپزشکی کشور به ایراد سخنرانی پرداخت.

سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: اهمیت این بیمارستان در این است که اولین بیمارستان تخصصی دندانپزشکی در کشور و چهارمین بیمارستان تخصصی در جهان است که در ایران افتتاح می شود و از افتخارات ایران اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

سپاه یک نهاد فرهنگی سیاسی، امنیتی و نظامی است

سرلشکر جعفری ادامه داد: توجه سپاه به خدمات درمانی و بهداشتی به دلیل این است که سپاه یک سازمان انسان محور است نه تجهیز محور. سازمان های نظامی در سایر نقاط جهانی متکی بر تجهیزات است اما سپاه یک نهاد فرهنگی سیاسی، امنیتی و نظامی است و این ویژگی‌ها می طلبد که به نیروی انسانی توجه کند و قدرت خود را در حوزه انسانی توسعه دهد.

سپاه باید از مقوله درآمدزایی دوری کند

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه توجه و خدمت به مردم و انقلابی عمل کردن، سازمان سپاه را یک سازمان جامع و همه جانبه کرده است، عنوان کرد: در مجموعه سپاه باید از مقوله درآمدزایی و الگوگیری از مجموعه هایی که با اهداف و اولویت های دیگری شکل می گیرد، دوری کنیم.

جعفری در پایان با بیان اینکه وظیفه سپاه پاسداران «الگوسازی» است، خاطرنشان کرد: سپاه یک مجموعه حاکمیتی است و ارائه خدمات آن باید ارزان، باکیفیت و مورد قبول جامعه باشد.

منبع: موج

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه