عضو شورای اسلامی شهر رشت بیان کرد

ورود سازمان بازرسی به بحث غرامت‌ها در شهرداری رشت

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به ورود سازمان بازرسی به بحث غرامت‌ها در شهرداری رشت گفت: اموال شهرداری رشت متعلق به بیت‌المال است و نباید اجازه دهیم برخی از افراد فرصت‌طلب و سودجو به آن تعرض و دست‌درازی کنند.

ورود سازمان بازرسی به بحث غرامت‌ها در شهرداری رشت

به گزارش هشت دی،فاطمه شیرزاد شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با گلایه از عدم اجرای پروژه‌های عمرانی مصوب در بودجه سال ۹۷ شهرداری رشت اظهار کرد: بارها موضوع اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی به شهردار رشت گوشزد شده اما متأسفانه باگذشت حدود هشت ماه از زمان انتخاب مسعود نصرتی به‌عنوان شهردار رشت و آغاز به کار وی پروژه‌های عمرانی شهرداری متوقف و این روند موجب نگرانی شهروندان شده است.

وی با بیان اینکه شهردار رشت باید به‌تمامی وظایف محوله به‌خوبی عمل کند گفت: پرداخت حقوق پرسنل شهرداری در موعد مقرر الزامی است و شهردار رشت نباید نسبت به دیگر مسئولیت‌های خود بی‌توجه باشد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تأکید بر تعیین تکلیف پروژه آسفالت مسکن مهر _ باهنر تصریح کرد: پروژه آسفالت مسکن مهر_ باهنر که ساکنین آن بارها بابت وضعیت نامناسب به شورا مراجعه کرده‌اند بدون هیچ‌گونه اقدام مؤثری به حال خود رهاشده و بی‌توجهی به دغدغه‌های شهروندان توسط شهردار رشت قابل‌پذیرش نیست.

شیرزاد با اشاره به پروژه‌های متعدد نیمه‌تمام شهرداری در سطح شهر بیان کرد: بازگشایی معابر و اجرای آسفالت در شهر، اتمام درمانگاه هموفیلی، تکمیل دو ایستگاه آتش‌نشانی و غیره ازجمله پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری رشت می‌باشد که تأخیر در تکمیل و عدم بهره‌برداری از آن موجب نگرانی مردم و شورا شده است.

وی با بیان اینکه در برخی از مباحث شهرداری رشت دچار آشفتگی فراوانی است افزود: محکومیت‌های مالی متعدد و متعاقب آن پرداخت غرامت‌های سنگین، به معضلی جدی در شهرداری رشت تبدیل‌شده و تصور می‌شود دست‌های پشت پرده‌ای در این موضوع در حال فعالیت هستند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به ورود سازمان بازرسی به بحث غرامت‌ها در شهرداری رشت خاطرنشان کرد: اموال شهرداری رشت متعلق به بیت‌المال است و نباید اجازه دهیم برخی از افراد فرصت‌طلب و سودجو به آن تعرض و دست‌درازی کنند و یقیناً با ورود دستگاه‌های نظارتی به این مهم پشت پرده اتفاقات برملا می‌شود.

شیرزاد به ساماندهی نیروهای شرکتی شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: بسیاری از نیروهای شرکتی شهرداری رشت سال‌هاست که در این قالب مشغول فعالیت هستند و به دلیل حضور شرکت‌های پیمانکاری به‌عنوان واسطه کارگران در قبال انجام کار سخت و پرزحمت حقوق ناچیزی دریافت می‌کنند.

وی افزود: شهرداری رشت باید نسبت به ساماندهی نیروهای حجمی اقدام و با کوتاه کردن دست افرادی که قصد تضییع حقوق کارگران و نیروهای شرکتی را دارند این دغدغه را برطرف کند.

منبع: فارس گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه