برگزاری جلسه تخصصی بازرگانان و صادرکنندگان کشور در منطقه آزاد انزلی

نشست تخصصی صادرکنندگان و بازرگانان کشور به منظورآشنایی با ظرفیت ها و مزایای قانونی و بررسی تسهیلات تشویقی جدید صادراتی این منطقه باحضور مدیران دستگاههای اجرایی استان گیلان برگزار شد.

برگزاری جلسه تخصصی بازرگانان و صادرکنندگان کشور در منطقه آزاد انزلی

به گزارش ۸دی نیوز، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی ضمن معرفی مسیر جدید پیشنهادی چین ، قزاقستان ،انزلی که هزینه و زمان حمل ونقل ما بین کشورهای ایران و چین کاهش میدهد، در خصوص سیاستهای حمایتی جدید سازمان از تجار و همچنین مزیتهای خلق شده بر ای توسعه مبادلات تجاری و سرمایه گذاری در این منطقه توضیحاتی ارائه دادند.

این نشست تخصصی  پیرو جلسه مشترک مهندس مسرور با اعضای ارشد انجمن عالی صادرات و واردات کشور در تهران برگزار و در آن ظرفیت های قانونی و مزیت ها و منطقه آزاد انزلی به بازرگانان ارشد معرفی  شد.

گفتنی است در این جلسه راهکارهای توسعه روابط اقتصادی منطقه آزاد انزلی با کشورهای  حاشیه دریای خزر به منظور افزایش مبادلات تجاری، اعزام و پذیرش هیئت‌های تجاری، برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی، افزایش سطح صادرات از این منطقه و حضور در بازارهای سایر کشورها و توسعه بازار کسب و کار و افزایش حضور تجار در این منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه تخصصی، حسن خسته بند نماینده مردم شهرستان بندرانزلی، محمد حسین اصغریان معاون برنامه ریزی استانداری گیلان، سید رضا نورانی رئیس کنفدارسیون صادرات ایران، فرهاد منتصر کوهساری مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان، علی اکبر غنجی مدیرعامل شرکت کشتیرانی دریای خزر، علیرضا شعبان نژاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان و پرویز تقوی ناظر گمرکات گیلان، دکتر منصور مولایی پور رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان، قاسم روحانی فر فرماندار شهرستان بندرانزلی و معاونین و مدیران منطقه آزاد انزلی حضور داشتند.

گفتنی است در این جلسه جمعی از اعضای هیأت رئیسه کنفدراسیون صادرات، خانه صنعت و معدن، تولیدکنندگان محصولات ارگانیک، کانون صنایع غذایی ایران، اتحادیه ملی محصولات کشاورزی ایران و انجمن تورگردانان و اتاق های بازرگان کشور حضور داشتند،

رضا مسرور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و مدیران دستگاه های اجرایی استان در این جلسه ضمن معرفی ویژه گی های، امکانات و تسهیلات حمایتی استان ومنطقه از صادرکنندگان و بازرگانان  کشور به پرسشهای مرتبط با حوزه کاری خود پاسخ دادند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه