تیغ دولت تدبیر و امید این بار نان بازرسان صنعت، معدن و تجارت را برید

این تصمیم گیری در حالیست که پیشتر قرارداد استخدامی این کارگران در دولت گذشته از حالت شرکتی به حالت استخدام مستقیم تغییر یافته و این موضوع باعث اعتراض بسیاری از بازرسان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان‌های کشور شد

تیغ دولت تدبیر و امید این بار نان بازرسان صنعت، معدن و تجارت را برید

به گزارش ۸دی نیوز، وزارت صنعت، معدن و تجارت برای نظارت بر قیمت‌ها و تنظیم بازار کشور بیش از ۳ هزار نیروی قرار داد مستقیم در سراسر کشور دارد که در تاریخ یازدهم فروردین سال جاری این وزارت خانه در نامه‌ای به سازمان حمایت از مصرف کنندگان دستور داد وضعیت استخدامی همه این بازرسان به حالت شرکتی بازگردد.

این تصمیم گیری در حالیست که پیشتر قرارداد استخدامی این کارگران در دولت گذشته از حالت شرکتی به حالت استخدام مستقیم تغییر یافته بود. این موضوع باعث اعتراض بسیاری از بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌های کشور شد و در این بین بیش از ۱۵۰ نفر از بازرسان استان مازندران نیز که از سال ۸۷ به بعد جذب این سازمان شدند در اجرایی شدن این تصمیم گیری امنیت شغلی خود را از دست خواهند داد.

همچنین جمعی از بازرسان وزارت صنعت،معدن و تجارت به دلیل تبدیل وضعیت‌شان از قراردادی به شرکتی مقابل درب شمالی مجلس شورای اسلامی برای دومین روز متوالی مقابل مجلس تجمع کرده و خواستارعدم تبدیل وضعیت‌شان شدند.

لازم به ذکر است که سال گذشته مجلس قانونی را تصویب کرد که سالانه ۱۰ درصد از نیرو های پیمانی می توانند به وضعیت قراردادی تبدیل شوند که مجلس آن را مغایر با ماده ۳۲ قانون مدیریت خدمات کشوری دانست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
بازرس
دولت باتدبیر امید ما را نامید نکننننننننننننننن
بازرس نگران
با سلام و احترام بازرسان مدافعان حقوق مردم در مقابل متخلفین هستند. همگی از قشر تحصیل کرده و متعهد به نظام میباشند. سن استخدام همه بازرسان پس از چندین سال کار شبانه روزی سپری شده و انتظارشان از دولت تبدیل به نیروی رسمی است. بازرسان در طی چندین سال با حداقل حقوق کار کرده اند و اعتراضی نداشته اند. اکنون که دولت میخواهد این نیروها را به قرارداد شرکتی تبدیل کند، این کار را ظلمی در حق خود میدانند که در سرما و گرما، با زبان روزه، در شب عید و ... در طول سال از حقوق مردم در مقابل گرانفروشی و سایر تخلفات ایستادگی و برخورد کرده اند. آیا اکنون که سن استخدام این بازرسان سپری شده، تبدیل به نیروی رسمی حق این نیروهای زحمتکش نیست؟
علی
دولت تدبیر وامید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! شما که تمام کنترل بازار را بعد از هدفمند سازی یارانه ها ازما میخواهید با این کار انگیزه ما رابه صفر رساندید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در ضمن سن استخدامی ما بالا رفته اکنون با زن و بچه چه خاکی بر سر خودمان بکنیم ؟؟؟؟؟
در حاشیه