استاندار گیلان فرمایشات مقام معظم رهبری را اجراکند/ نمره مسئولین‌فرهنگی زیر۱۰ است

نماینده تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس گفت: متأسفانه نمره مسئولین فرهنگی زیر ۱۰ است؛ مسئولان متوجه باشند که آنان همانند سنگرنشینان عرصه فرهنگ هستند و بی‌ برنامگی آنان بر روی نگاه مردم تأثیر می‌گذارد.

استاندار گیلان فرمایشات مقام معظم رهبری را اجراکند/ نمره مسئولین‌فرهنگی زیر۱۰ است

به گزارش ۸دی نیوز، محمود شکری نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی با بیان اینکه تا زمانی که پرچم سرخ‌روی هابیلییان به دست امت و تحت رهبری قائد نستوه است، لطف الهی شامل حال ما خواهد بود،‌گفت: جهان در سالی که گذشت بحران‌های فراوان دید که تبعات آن شامل حال کشور ما نیز شده است. چرا که به لطف انقلاب اسلامی همه محاسبات دنیای استکبار به واسطه نگرش‌های نشأت گرفته از اسلام جمهوری اسلامی به گوشه‌ای نهاده شده است و همه مستکبران به چالش کشیده شده‌اند.

وی با یادآوری وعده الهی مبنی بر نصرت امت‌ها در صورت یاری خداوند گفت: اروپایی‌ها که حیات خود را مرهون صهیونیست‌ها می‌دانند و بدون اذن آنها هیچ عملیاتی انجام نمی‌دهند و پارلمان اروپا که خود عامل اجرای سیاست‌های صهیونیسم است، بیانیه صادر کرده است که تنها وصف حال خودشان است.

شکری اضافه کرد: چگونه در قالب حقوق بشر چیزی را از ما می‌خواهند که حتی پست‌ترین حیوانات نیز به آن تن نمی‌دهند؛ حقوق بشر شما به معنی نشست و برخاست منافقین که دست‌شان آلوده به خون مردم ما می‌باشد، است.

وی با تاکید بر اینکه مصوبه پارلمان اروپا شرم‌نامه‌ای بیش نیست، در بخش دیگری از نطق خود به مسئولان کشور توصیه کرد، نصایح مقام معظم رهبری را در همه حال مدنظر داشته و نسبت به خنده‌های مستکبران به هوش باشند.

نماینده مردم تالش در مجلس مسئولان را به توجه به ابلاغیه مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی فراخواند و از قول ایشان گفت: باید اقتصاد خود را به قدری قوی کنیم که هیچ کسی نتواند با یک نشست و برخاست روی آن اثر بگذارد؛ رئیس‌جمهور با لبیک به ابلاغیه رهبری ملت را امیدوار کرد و امیدواریم که با اجرای این سیاست‌ها کام ملت را شیرین کند.

وی با اشاره به مسئله فرهنگ گفت: متأسفانه نمره مسئولین فرهنگی زیر ۱۰ است؛ مسئولان متوجه باشند که آنان همانند سنگرنشینان عرصه فرهنگ هستند و بی‌برنامگی آنان بر روی نگاه مردم تأثیر می‌گذارد.

شکری با توصیه به مسئولان فرهنگی نسبت به هوشیار بودن به روزنه‌های فرهنگی و اتخاذ برنامه‌هایی برای همه اقشار جامعه در توصیه‌های خود به استاندار گیلان اجرایی نمودن فرمایشات مقام معظم رهبری را مورد تذکر قرار داد و با تاکید بر اینکه هر جا در طول انقلاب مشارکت مردم وجود داشته است، کارها با موفقیت پیش رفته است، گفت: از مسئولان استانی می‌خواهم خسارت برف اخیر را به کشاورزان و باغداران پرداخت کند.

نماینده مردم تالش در مجلس به مشکلات عشایر در جنگل‌ نشینان اشاره کرد و گفت: آنان با حداقل امکانات و در عذاب زندگی می‌کنند و با برخوردهای نامناسب و حتی زد و خورد مواجهند. آیا آنان مستحق زد و خورد می‌باشند؟ همچنین ساماندهی جنگل‌نشینان با مشکل مواجه شده ودام‌هایشان را از آنها گرفتند./ فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محسن پور
امورات فرهنگی رو بدید به بچه های بسیجی و بسیج دانشجویی. امتحان خودشونو پس دادن. می دونن چطور نمره قبولی در فرهنگ بگیرن. همین دانشجوهای بسیجی با پشتوانه سازمان امورات فرهنگی دانشگاههای استان رو از این رو به اون رو کردن. تحول عظیمی تو بخش فرهنگی تو دانشگاههای استان ایجاد کردن. باید از این فرصت طلایی جهت نیل به رشد مطلوب و آینده درخشان استفاده کنیم
در حاشیه