مدیرعامل باشگاه سپیدرود:

هوادران صبورتر باشند/ انتخاب سرمربی سپیدرود تا سه شنبه

مدیرعامل باشگاه سپیدرود: از هوادرانمان می خواهم که صبورتر باشند تا ما بتوانیم با توجه به امکاناتی که داریم بتوانیم بهترین تصمیم را بگیریم.

هوادران صبورتر باشند/ انتخاب سرمربی سپیدرود تا سه شنبه

به گزارش ۸دی، در پی اعتراضات عده ای از هوادارن تیم فوتبال سپیدرود مقابل اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان نسبت به وضعیت مدیریت این تیم، مدیرعامل باشگاه سپیدرود از هوادارن خواست تا صبورتر باشند.

صبح یکشنبه عده ای از هواداران تیم فوتبال سپیدرود در مقابل اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان جمع شده بودند و نسبت به وضعیت مدیرتی و رفتن علی کریمی از این باشگاه معترض بودند.

محمد رفیعی مدیرعامل باشگاه سپیدرود درباره این اعتراضات اظهار کرد: عاشقان سپیدرود بسیار هستند. هوادارن ما چشم چراغ باشگاه هستند. اما به دلیل یک سری اختلافات بر سر مالکیت و همچنین رفتن علی کریمی از سپیدرود، هوادارنمان گله مند بودند با صحبت هایی که با هوادارنمان کردیم و همه به آرامش دعوت شدند.

او افزود: از هواداران تقاضا دارم که صبور تر باشند تا ما بتوانیم با توجه به امکاناتی که داریم بتوانیم بهترین تصمیم را بگیریم.

رفیعی در پاسخ به این سوال که آیا برای انتخاب سرمربی به نتیجه رسیده اید پاسخ داد: چند گزینه را برسی کرده ایم و تا سه شنبه مشخص خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه