سپیدرود در آستانه سقوط / دومین نماینده رشت هم سقوط می‌کند؟

در جریان هفته ۲۴ لیگ دسته دوم آزادگان و در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ سپیدرود رشت با قبول شکست برابر ملی حفاری اهواز در یک قدمی سقوط به لیگ دسته سوم قرار گرفت.

سپیدرود در آستانه سقوط / دومین نماینده رشت هم سقوط می‌کند؟

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از تسنیم، هفته ۲۴ لیگ دسته دوم آزادگان در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات پیگیری شد و در آن دو نماینده گیلان در این مسابقات با شکست در برابر حریفانشان در معرض سقوط به لیگ دسته سوم قرار گرفتند.

بنابراین گزارش ابتدا راس ساعت ۱۶ و ۱۶ دقیقه روز عصر دوشنبه و از گروه «ب» مسابقات در ورزشگاه عضدی رشت تیم سپیدرود برابر ملی حفاری اهواز قرار گرفت و در حالی که در تمام دقایق بازی از حریف سر بود اما در نهایت و بر روی یک ضد حمله و در دقیقه ۸۸ با دریافت یک گل مسابقه را به حریف واگذار کرد.

سپیدرودی‌ها در این بازی نسبت به عدم اعلام یک پنالتی از سوی داور به سود آنها به شدت اعتراض داشتند. از این مسابقه در حالی که سپیدرود در قعر جدول لیگ دسته دوم ایران قرار دارد بیش از هزار و ۵۰۰ نفر استقبال کرده بودند.

در این مسابقه علاوه بر فوتبال دوستان با استقبال خبرنگاران رسانه‌ها هم رو به رو شده بود. از چهره‌های ویژه این مسابقه می‌توان به حضور جمعی از بازیکنان داماش گیلان، افشین ناظمی سرمربی سابق داماش و محسن نصراللهی و احمد صومی از پیشکسوتان سپیدرود اشاره کرد.

با این شکست سپیدرود در منطقه خطر جدول ابقا شد و حالا در فاصله کمتر از سه روز دومین نماینده رشت هم در معرض سقوط به لیگ های پایین تر قرار دارد. تیم ریشه‌دار گیلان در حال حاضر با ۲۴ امتیاز از ۲۴  بازی در رتبه ۱۲ گروه ۱۴ تیمی قرار دارد. دو تیم بالا نشین سپیدرود تیم‌های پرسپولیس گناوه و پیام صنعت آمل به ترتیب ۲۶ و ۲۵  امتیاز دارند.

از سوی دیگر و از گروه نخست مسابقات شهرداری لنگرود دیگر نماینده گیلان در ورزشگاه تختی خلخال برابر خلخال دشت اردبیل قرار گرفت که در نهایت با نتیجه دو بر صفر تن به شکست داد تا در همان رتبه دهمی جدول باقی بماند.

از آنجا که از گروه نخست این رقابت‌ها دو تیم شاهین بوشهر و هورداد رایان کرمان از بازی‌ها کناره‌گیری کرده‌اند تیم شهرداری لنگرود برای بقا کار راحت‌تری دارد و باید در این دو هفته همین رتبه دهمی‌اش را حفظ کندو بدون نیاز به حضور در پلی آف در لیگ دسته دوم باقی بماند. شهرداری با ۲۲ بازی تاکنون ۲۲ امتیاز کسب کرده است.

برنامه دو هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته دوم برای تیم‌های گیلانی به این ترتیب است که در هفته ۲۵ در روز دوشنبه ۳۱ فروردین ۹۳ تیم شهرداری لنگرود در ورزشگاه شهدای این شهر برابر ماشین‌سازی تبریز قرار می‌گیرد و تیم سپیدرود رشت در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین باید به مصاف کاسپین قزوین برود.

در روز پایانی و در هفته۲۶ روز دوشنبه ۸ اردیبهشت ۹۳ تیم شهرداری لنگرود در ورزشگاه اختصاصی فولاد اهواز برابر فولاد نوین اهواز به میدان می‌رود و تیم سپیدرود رشت در ورزشگاه عضدی رشت برابر شهرداری تبریز مسابقه می‌دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه