برانکو: مجبور به بردن الجزیره هستیم

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم‌ ‌فوتبال پرسپولیس می‌گوید، الجزیره برای جبران نتیجه ضعیفش در لیگ امارات قصد این را دارد که پرسپولیس را در این مرحله متوقف کند.

برانکو: مجبور به بردن الجزیره هستیم

 به گزارش ۸دی،وی افزود: نتیجه‌ خوب این بازی می‌تواند باخت‌های آن‌ها را جبران کند اما این دیدار برای ما نیز مهم است. ما هم می‌خواهیم به مرحله بعد صعود کنیم. ما بازی رفت را ۳ بر ۲ باخته‌ایم اما به همه ثابت کرده‌ایم که تیم ضعیف‌تری نسبت به الجزیره نیستیم و می‌توانیم نتیجه‌ را جبران کنیم. امیدوارم با حمایت هواداران این بازی را ببریم. بازیکنانم شرایط خوبی دارند و امیدوارم این قضیه به ما کمک کند. تیم ما آماده است اما کمال کامیابی‌نیا متاسفانه نمی‌تواند به دلیل مصدومیت در بازی رفت در این دیدار به میدان رود.سرمربی پرسپولیس درباره نقطه قوت تیم حریف، گفت‌: ما در بازی اول دیدیم که الجزیره خط حمله قوی دارد. شماره «۱۰» این تیم بازیکن بسیار خوبی است و در فصل قبل نتیجه‌ خوبی گرفته است. البته فلسفه ما هم بسیار آسان است و آن پیروزی در هر بازی است. برای ما فرقی نمی‌کند این بازی باشد یا هر رقابت دیگری تنها هدف ما برد خواهد بود. در لیگ قهرمانان آسیا ما تیم ضعیف نداریم و همه تیم‌ها سطح بالایی دارند، هر تیمی اشتباه مرتکب شود، تیم حریف از آن استفاده می‌کند و امکان دارد نتیجه‌ بازی تغییر کند. او درباره بازگشت به ایران پس از تعطیلات و تمدید قرارداد با پرسپولیس، تصریح کرد: من هنوز با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و تمرکزم روی بازی فردا(امروز) است.
این در حالی است که دیروز سه مربی پرسپولیس زلاتکو ایوانکوویچ، مارکو استیلینوویچ و ایگور پانادیچ با حضور در این باشگاه پرسپولیس، قرارداد خود را برای دو سال دیگر تمدید کردند. همچنین اواخر شب گذشته گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس با حضور در اردوی سرخپوشان قرارداد برانکو ایوانکوویچ را برای دو سال دیگر تمدید کرد.

منبع: روزنامه کیهان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه