تحلیل گر مسایل سیاسی و رسانه:

برجام نکته اصلی مناقشه آمریکا با ایران نیست/ اروپا هم به دنبال پیروی از سیاست های آمریکاست

تحلیلگر مسائل سیاسی و رسانه با بیان اینکه برجام،  نکته اصلی  مناقشه آمریکا با ما نیست، گفت: مهمترین  دغدغه آمریکا با ما تغییر رفتار انقلاب است.

برجام نکته اصلی مناقشه آمریکا با ایران نیست/  اروپا هم به دنبال پیروی از سیاست های آمریکاست

به گزارش خبرنگار ۸دی حمیدرضا مقدم فر تحلیل گر مسایل سیاسی و رسانه پیش از ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه علما، روحانیون و طلاب گیلان با بیان اینکه برجام نکته اصلی  مناقشه آمریکا با ما نیست، اظهار کرد: مهمترین  دغدغه آمریکا با ما تغییر رفتار انقلاب است.

وی با بیان اینکه  آمریکا می داند تغییر  نظام  امکان پذیر نیست، افزود:  آمریکا به دنبال  تضعیف آرمان های انقلاب  است.

تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به چرایی خروج آمریکا از برجام، گفت: اصل ماجرا این است که آمریکایی ها به این تحلیل رسیده اند که جمهوری اسلامی تضعیف شده و این  تحلیل نادرست است.

 

**اروپا هم با روشی دیگر به دنبال پیروی از سیاست های آمریکاست

مقدم فر  با بیان اینکه  اروپا معتقد است می شود با پنبه سر برید، تصریح کرد:  اروپا هم با روشی دیگر به دنبال پیروی از سیاست های آمریکاست.

وی با بیان اینکه جهان غرب به دنبال از بین بردن و گرفتن توان دفاعی  نظام اسلامی  است، گفت: ما سه راه پیش رو داریم راه اول این است که در برهه کوتاه مدت مذاکره کنیم و اتمام حجت نماییم.

**مهم ترین محور تبلیغ برشمردن دستاوردهای انقلاب است

تحلیلگر مسائل سیاسی و رسانه با بیان اینکه راه دوم راه مذاکره با تضمین منافع ملت ایران است  که امکان ندارد، گفت: راه سوم راه غفلت است یعنی در دراز مدت و بلند مدت به مذاکره دست بزنیم و  زمان را از دست بدهین.

وی با بیان اینکه تمام  توان غرب  نا امید کردن مردم از  نظام است، تصریح کرد: مهمترین  چیزی که باید  در  مبلغین دینی تاکید کنند امیدواری مردم و برشمردن دستاوردهای انقلاب است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه