حمله شدید کعبی به مالک سپیدرود:

تن زاده هر روز یک حرف می‌زند/ او آرزو داشت کریمی و کعبی را از نزدیک ببیند

مدافع تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: تن‌زاده فوتبالی نیست و بازیکنان را نمی‌شناسد.

تن زاده هر روز یک حرف می‌زند/ او آرزو داشت کریمی و کعبی را از نزدیک ببیند

او آرزو داشت روزی علی کریمی و حسین کعبی را از نزدیک ببیند.

به گزارش ۸دی، حسین کعبی در گفت‌وگویی در خصوص آخرین شرایط تیم سپیدرود بعد از پایان مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: وضعیت ما از وضعیت برجام بدتر شده است. نمی‌دانم از این شرایط چه بگویم، ولی ما امیدوار هستیم این مالک از سپیدرود برود تا علی کریمی بماند و کارمان را ادامه بدهیم.

وی افزود: شما ببینید در فوتبال این مملکت چند مدیر تخصصی وجود دارد مثل سعید آذری که کارشان را بلد باشند. مالک باشگاه سپیدرود فوتبال را نمی‌شناسد و فقط به دنبال بازیکنان برند است که از او حمایت کنند.

کاپیتان سپیدرود تأکید کرد: در جمع اعضای هیأت مدیره فقط یک شخص فوتبالی وجود دارد و این برای فوتبال رشت و تیمی که این همه هوادار دارد، بد است. مدیر سپیدرود باید فوتبالی باشد.

مدافع سپیدرود با انتقاد از جواد تن‌زاده و صحبت‌های وی پیرامون مخارج این باشگاه انجام داده است، گفت: آقای تن‌زاده! روزی که ما در لیگ دسته اول بودیم، شما کجا بودید؟ این تماشاگران خون‌دل خوردند تا سپیدرود به لیگ برتر آمد. شما در این فوتبال به دنبال چه هستید. نمی‌توانید مدیریت کنید، تیم را تحویل بدهید و بروید.

وی افزود: هیچ مربی و بازیکنی فکر نمی‌کرد سپیدرود در لیگ برتر بماند اما علی کریمی آمد به این تیم شخصیت داد و سپیدرود را در لیگ برتر حفظ کرد.

کعبی ادامه داد: شنیده‌ام مالک باشگاه گفته شخصی مثل آرمین بیابانی باعث ایجاد اختلال در سپیدرود است، سؤال من از مالک باشگاه همین است؛ وقتی روزی که علی کریمی را انتخاب کرد، آیا تن‌زاده در جمع بازیکنان نگفت که آرمین بیابانی باید سرپرست تیم ملی شود؟ ما این حرف او را باور کنیم یا حرف امروز آقایان را؟ وی‌ ادامه داد: او افشین ناظمی را از تیم بیرون کرد و بعدها گفت ناظمی با کادر فنی اختلاف داشت، حالا می‌گویند برزگر و بیابانی عامل اختلاف در تیم هستند. مالک باشگاه هر روز یک حرف می‌زند.

کاپیتان سپیدرود در ادامه صحبت‌هایش تأکید کرد: جواد تن‌زاده آرزو داشت علی کریمی و حسین کعبی را از نزدیک ببیند، اما حالا که کنارشان ایستاده همه چیز را تغییر داده است. او در جمع بازیکنان گفت من به دولت برق می‌فروشم و مشکل مالی ندارم، اما حالا پول بازیکنان را نمی‌دهد،‌ چرا تیمی به این پرطرفداری باید با این مشکلات دست و پنجه نرم کند.

کعبی تصریح کرد: بازیکن شغل خاصی ندارد و درآمدش فقط از فوتبال است. روزی که کریمی به تیم ما آمد تن‌زاده مرتب می‌گفت من یک برند به سپیدرود آوردم، اما حالا در مورد او و دستیارانش صحبت می‌کند. اگر دستیاران علی کریمی بد بودند، منِ حسین کعبی تعارف نداشته و همین‌جا می‌گفتند آنها بد هستند، ولی انصافاً آنها خوب کار کردند، حالا هم از این آقا می‌خواهم تیم را برای مردم رشت بگذارد و برود.

وی‌ ادامه داد: قشنگ به یاد دارم در روزی که مراسم معارفه انجام شد، تن‌زاده موبایلش را به بازیکنان نشان داده و گفت بیات (مالک قبلی) به من پیامک داده که علی کریمی را نیاور، ولی من حرف او را گوش نکردم. حالا همین آقا هفته پیش نزد بیات رفته و از او خواسته به کمکش بیاید چون تنهایی نمی‌تواند کار کند.

مدافع تیم سپیدرود در خصوص اینکه تن‌زاده عنوان کرده برای هیچ انتخاباتی ثبت‌نام نکرده و نمی‌کند، گفت: به من ارتباطی ندارد او چه می‌کند اما از او می‌خواهم به احترام مردم رشت این تیم را رها کند و برود چون او فوتبالی نیست و درد بازیکن را نمی‌فهمد. او نمی‌داند علی کریمی کیست و در این فوتبال چه روزهایی را دیده است. مالک باشگاه باید فوتبالی باشد و بداند علی کریمی به سپیدرود شخصیت داده است.

وی‌ ادامه داد: چرا راه دوری می‌رویم؟ شما مالک باشگاه نساجی مازندران را ببینید که یک فرد کاملاً فوتبالی است و تیمش هنوز به لیگ برتر صعود نکرده، دستور داده تا در ورزشگاه وطنی سکو بسازند. بهتر است آقای تن‌زاده از مالک نساجی یاد بگیرد.

کعبی در ادامه گفتگویش تأکید کرد: تن‌زاده استاد دانشگاه است و هر روز در تهران حضور دارد، سؤال من این است آیا او پیش دانشجویان شرمنده نمی‌شود که این همه در مورد مدیریت او صحبت می‌کنند؟ کمی باید انصاف هم داشت و قبول کرد که برخی‌ها به درد فوتبال نمی‌خورند. من به مردم رشت اعلام می‌کنم اگر این شخص در سپیدرود باشد، تیمشان موفق نخواهد شد. اگر قرار باشد من در سپیدرود بمانم با مردم قرارداد می‌بندم، نه این آقا. جالب است! او جدیداً به بازیکنان پیغام داده که هر شخصی مصاحبه کند،‌ او را جریمه خواهد کرد، اما من می‌گویم آقای تن‌زاده اگر جرات داری من را جریمه کن، هم من در این فوتبال هستم و من هم شما، من برای گرفتن حق زن و بچه‌ام همه کار می‌کنم و تعارف هم با کسی ندارم. قراردادم هم تمام شده و منتظر هستم تا او من را جریمه کنم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه