تیم ملی به اردوی آفریقای جنوبی رفت

در حالیکه کارلوس کی‌روش تصمیم گرفته بود تا به خاطر در اختیار نداشتن بسیاری از بازیکنانش اردوی آفریقای جنوبی را در زمان دیگری برگزار کند، اما در آخرین ساعات روز دوشنبه تصمیمش عوض شد تا تیم ملی فوتبال ایران با تعدادی از بازیکنان دعوت شده تهران را به مقصد ژوهانسبورگ ترک کند.

تیم ملی به اردوی آفریقای جنوبی رفت

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مهر، در حالی که از مدتها قبل عنوان شده بود تیم ملی فوتبال ایران روز ۲۶ فروردین با بازیکنان دعوت شده راهی اردوی آفریقای جنوبی خواهد شد، عصر روز دوشنبه و زمانی که بازیکنان به هتل آزادی رفتند کارلوس کی‌روش نظرش را تغییر داد و عنوان کرد که حاضر نیست با این تعداد بازیکن راهی اردوی آفریقا شود.

براساس آخرین تصمیمات عصر روز دوشنبه بازیکنان تیم های فولاد و تراکتورسازی هم به تیم هایشان برگردانده شدند تا اردوی نخست تیم ملی در راه جام جهانی با تعویق مواجه شود. اما در آخرین دقایق روز دوشنبه کی‌روش تصمیم گرفت تیمش را با همین نفرات نصف و نیمه به آفریقای جنوبی ببرد.

با تصمیم جدید کی‌روش، تیم ملی فوتبال ایران بامداد روز سه‌شنبه راهی دبی شد تا از طریق این شهر به آفریقای جنوبی برود و اردوی سه هفته‌ای خود را آغاز کند. قرار است بازیکنان تیم‌های استقلال، تراکتورسازی، سپاهان و فولاد هم بعد از برگزاری دیدارهای این هفته لیگ قهرمانان آسیا راهی آفریقای جنوبی شوند.

امیرحسین حسینی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ضمن تایید این خبر گفت: تیم ملی ساعت ۵ بامداد فردا راهی امارات خواهد شد و از آنجا به ژوهانسبورگ می‌رود. سایر بازیکنان هم به اردوی تیم ملی ملحق خواهند شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه