نظر علی مطهری درباره آینده برجام

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نسبت به آینده برجام واکنش نشان داد.

نظر علی مطهری درباره آینده برجام

به گزارش ۸دی، علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی با اشاره به خارج شدن آمریکا از برجام، به آینده ادامه روند آن اشاره کرد و گفت: باید ببینیم در این دو سه هفته چه اتفاقی می‌افتد، در  دو سه هفته‌ آینده که دولت با اروپایی‌ها مذاکره دارد، تکلیف معلوم می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که با وجودی که آمریکا از برجام خارج شده، آینده آن را چطور ارزیابی می‌کنید،‌ اظهار داشت: باید ببینیم که آیا اروپایی‌ها مستحکم ایستاده‌اند و مقابل آمریکا مقاومت می‌کنند یا اینکه می‌خواهند اتلاف وقت کنند؛ باید حواسمان باشد، اگر واقعا ضمانت محکمی گرفتیم، می‌توانیم به آن ادامه دهیم، اگر این طور نشد، باید تصمیم جدیدی اتخاذ شود.

عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون امید (اصلاح‌طلب) مجلس در پاسخ به این سؤال که آیا، تصمیم دولت درست بود که همه شرایط اقتصادی را به برجام گره زده بود؟ خاطرنشان کرد: دولت شرایط اقتصادی را به برجام گره نزده بود.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
می خواهند با سیاه بازی اروپا،اعتدالیون و استحاله طلبان از دفن جنازه برجام جلوگیری کنند. امریکا خود را از تعهدات برجامی رهانید اما به کمک اروپا و برجامیان داخلی برای حفظ سایه شوم برجام بر سر ایران تلاش می کند. ممکن است منبعد گزارش های آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه ایران صادر شود.
در حاشیه