گریه روحانی، جنگ روانی بود/ استیضاح ظریف به نفع اوست/ توافق ژنو کلاه گشادی بر سر دولت ماست

رسایی گفت: ما اجازه نمی‌دهیم ظریف استیضاح شود چون این راه دررو برای او خواهد بود، ظریف را تحت سخت‌ترین شرایط حفظ می‌کنیم.

گریه روحانی، جنگ روانی بود/ استیضاح ظریف به نفع اوست/ توافق ژنو کلاه گشادی بر سر دولت ماست

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو ،مدیر مسئول نشریه ۹ دی امروز در نشست تحلیلی با عنوان «دیپلماسی لبخند، فرهنگ و فیس بوک، اقتصاد و سبد کالا» در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: روحانی سوم آذر سال گذشته نامه‌ای به رهبری نوشتند که طی آن پیروزی تیم مذاکره‌کننده ایران را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت. از طرفی در ژنو اشتون در آغوش کری قرار گرفت و ظریف با خنده و شادی تصویر یک پیروزی توهمی را در کشور ایجاد کرد به شکلی که ظریف به محض ورود به ایران مورد استقبال قرار می‌گیرد و روبان قرمزی بر روی او می‌اندازند که روی آن نوشته «قهرمان دیپلماسی ایران».
 روحانی نگاه خوشبینانه به غرب و آمریکا دارد
نماینده مجلس گفت: متاسفانه روحانی نگاه خوشبینانه به غرب و آمریکا دارد و سعی می‌کند بگوید آمریکا غیر از اسرائیل است.
وی ادامه داد: روحانی در مجلس گفت هنگام ورود من به نیویورک روزنامه‌های غربی تلاش می‌کردند شرایط قرار گرفتن من در کنار اوباما را فراهم کنند و مدام برنامه‌های شام و قرار گرفتن ما کنار رئیس جمهور آمریکا را فراهم می‌کردند.

رسایی افزود: در دقیقه ۹۰ تیم نیویورکی با پیگیری بسیار زنگ تلفن روحانی را به صدا درآورد و روحانی گفت که من نخواستم اوباما تحقیر شود برای همین پاسخش را دادم.

 

رسایی بابیان اینکه عده‌ای می‌گویند چرا رهبر معظم انقلاب به نامه روحانی پاسخ داده است گفت: این حرکت ایشان مانع از ایجاد حاکمیت دوگانه در داخل کشور شد و در صورت جواب ندان موجی علیه نیروهای ارزشی مبنی بر موافق نبودن بر حل مشکلات هسته‌ای ایجاد می‌شد.
وی ادامه داد: ساعت ۸ صبح روز بعد از اعلام توافقنامه ابوترابی در مجلس تبریک گفت و صدا و سیما به شکل عجیبی مارش پیروزی می‌زد به نحوی که به آن تذکر داده شد.
این نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه آن روزها برخی سبقت تبریک گرفته بودند بیان داشت: آن چه جالب است این است که شما تاکنون یک کلمه از رهبر معظم انقلاب در تائید توافقنامه ژنو نشنیده‌اید.
چرا رهبر معظم انقلاب در طول ۱۰ سال مذاکرات اکنون می‌گوید خوشبین نیستم؟
رسایی در پاسخ به منتقدین در تایید توافقنامه ژنو بیان داشت: اجازه مذاکرات به تمام تیم‌های تیم مذاکره کننده را رهبر معظم انقلاب از سال ۸۲ تاکنون داده‌اند لطفا کسی به من بگوید چرا رهبری بیان «خوشبین نیستم» را تنها برای این تیم بکار می‌برند.
سردبیر نشریه ۹ دی ادامه داد: آیا دلیلش این نیست که رهبر معظم انقلاب این تفکر را در سال ۸۲ تجربه کرده‌اند ؟ آیا دلیلش این نیست که هر دو طرف میز مذاکره و نتیجه آن را ایشان در توافقنامه سعدآباد دیده‌اند و نتیجه آن کاملا بدبینانه بود.
۱۸ روز پس از توافقنامه سعد آباد اولین قطعنامه شورای امنیت علیه ما صادر شد
رسایی با بیان اینکه در ۱۵ مرداد ماه سال ۸۲ توافقنامه سعدآباد امضا شد بیان داشت: ۱۸ روز پس از این توافقنامه قطعنامه شورای امنیت علیه ما صادر شد و تهدیدات غرب ضد جمهوری اسلامی ایران نیز سرعت گرفت.
وی با انتقاد از بیان برد -برد رئیس جمهور بیان داشت: آنچه شما در توافقنامه ژنو به دست آورده‌اید یک به ۱۰ نیز نیست چه برسد به برد-برد؛ دادن ۲۸ امتیاز از سوی ایران در برابر هشت امتیاز از سوی غرب آن هم با کلمات مبهم نمی‌تواند برد برد باشد.
مدیر مسئول نشریه ۹ دی با بیان اینکه کری متاسفانه راست می‌گوید و مسئولان ما دروغ یادآور شد: کری بلافاصله بعد از اعلام توافقنامه بر صفحه تلوزیون حاضر شد و بیان داشت:ایران باید ۲۰۰ کیلو مواد غنی سازی شده ۲۰ درصد را تبدیل به اکسید که قابل فن‌آوری نیست کند یا باید آن را رقیق کرده تا به پنج درصد تبدیل کنند.

 

بدبینانه‌ترین نگاه به قطعنامه ژنو؛ هیچ در برابر هیچ است
رسایی با بیان اینکه در توافقنامه ژنو آمده است یا در مورد همه چیز توافق می‌کنیم یا هیچ، گفت: وندی شرمن به وضوح می‌گوید اگر ما در۹۹ درصد موارد به توافق برسیم و تنها یک درصد باقی بماند توافقات صورت گرفته را هیچ حساب می‌کنیم.
این نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: این یعنی این که پول‌های بلوکه شده ایران در بانک‌های طرف قرارداد ما وجود دارد و ما امکان برداشت آن را نداریم چون باید در مورد همه چیز به توافق برسند.
وی با انتقاد از به کاربردن کلمه کم‌سواد از سوی رئیس جمهور تصریح کرد: چرا می‌گویید بیسواد؟ یعنی واقعا نمی‌توانید بفهمید. یا هیچ چیز یا همه چیز یعنی کلاه گشاد بر سر دولت ما
رسایی با بیان اینکه مهمترین سلاح ما اورانیوم غنی سازی شده ۲۰ درصد بود ابراز داشت: ما درسال ۸۲ تنها ۱۰۰ سانترفیوژ داشتیم که باید آنها به ۱۹ هزار رسانده و اکنون باید آن را به بیش از این می‌رساندیم آیا برخی نمی‌توانند متوجه شوند غنی سازی ۲۰ درصد برد ما در میز مذاکره بود.
وی با انتقاد از صالحی بیان داشت: من از آقای صالحی گله کرده و به وی گفتم هر انسانی باید اعتقاد خاص خود را داشته باشد این نمی‌شود که با هر دولتی هماهنگ بود، اینکه صالحی به منتقدین گله می‌کند که غنی سازی ۲۰ درصد استفاده‌اش کجاست؟ یعنی اینکه نمی‌داند غنی سازی ۲۰ درصد برد ما بر روی میز مذاکره بود.
توافقنامه ژنو در گام نهایی یعنی پس از ۲۰ سال به انجام می‌رسد
رسایی به تیم مذاکره جلیلی در دولت دهم اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب اجازه مذاکره ۲۰ درصد را داده بودند؛ اما تیم مذاکره جلیلی دادن غنی سازی ۲۰ درصد را تا برداشته شدن تمام تحریم‌ها بر روی میز نگذاشت نه تنها تحریم‌های هسته‌ای.
وی با انتقاد از توافقنامه ژنو خطاب به ظریف گفت: پس از رسیدن به توافق نهایی در گام نهایی که پس از ۲۰ سال انجام می‌شود کلیه تحریم‌های سازمان ملل، اروپا و آمریکا علیه ایران برداشته می‌شود اما فقط در موضوع هسته‌ای که این جای سوال بسیار دارد که ظریف باید پاسخگو باشد.
وی ادامه داد: اینها اکنون تکلیف انرژِی هسته‌ای مشخص نشده تحریم‌های حقوق بشر و حمایت از حزب الله را مطرح می‌کنند این را چگونه می‌خواهید پاسخ بدهید.
ادیان تحریف شده هیچگاه از ما راضی نمی‌شوند
رسایی با بیان اینکه مسئولین ما باید بدانند بر طبق آیه قرآن جنگ یهود و نصاری با ما بر سر چیز دیگری است گفت: ادیان تحریف شده امروز هر چه ما بدهیم از ما راضی نمی‌شوند زیرا جنگ آنها با ما جنگ ایستادگی و مقاومت ماست اینها مسیحی و یهودی واقعی نیستند.
وی با بیان اینکه نقض حقوق بشر از نظر آنها یعنی حجاب زنان ما گفت: اینها فردا می‌گویند چرا حجاب، چرا قصاص؟ چرا حزب الله و در برابر این چراها ما چه باید بدهیم جز مقاومت و زدن تودهنی به آنها.
اولین‌ها در دولت یازدهم
مدیر مسئول نشریه ۹ دی با بیان اینکه اولین‌ها در دولت یازدهم در طول این چند ماه جالب توجه است بیان داشت: اولین بار است که در طول ۵ ماه شش بار تهدید نظامی می‌شویم و اولین بار است که وزیر امور خارجه ما در طول ۳۵ سال در مصاحبه با شبکه آلمان در تلویزیون اعلام می‌کند مشروعیت اسرائیل به ما مربوط نیست و به فلسطین برمی‌گردد.
وی با انتقاد از این جمله ظریف گفت: ما اجازه نمی‌دهیم ظریف برای توافق‌نامه ژنو استیضاح شود چون این راه دررو برای او خواهد بود، ظریف را تحت سخت‌ترین شرایط حفظ و بر سر میز مذاکره می‌فرستیم؛ اما به خاطر این جمله باید او را استیضاح و متذکر شوند.
رسایی با بیان اینکه برای اولین بار است در جمهوری اسلامی ایران با رئیس جمهور آمریکا تماس تلفنی برقرار شود بیان داشت: درست است که اولین بار که بین ایران و ۵+۱ توافقنامه‌ای به امضا رسیده است ولی این هم اولین بار است که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند«در رفتار با منتقدین صعه صدر داشته باشید» این جمله را در خصوص هیچ دولت دیگری بیان نداشته‌اند.
وی افزود: اولین بار در طول ۳۵ سال است که رئیس جمهور ایران آمریکا را مودب و منظم می‌داند.
رسایی با انتقاد از رفتار دولت یازدهم بیان داشت: ما اکنون برای گام نهایی در مذاکرات هیچ چیز نداریم و آنها مدام به ما فشار می‌آورند. کار ظریف در مذاکرات ژنو پاسی بود به اروپایی‌ها برای زدن گل به دروازه عزت و سربلندی ایران.
مدیر مسئول نشریه ۹ دی بابیان اینکه عقب نشینی دولت یازدهم رفتار دنیا را نسبت به ما تحقیر آمیز کرده است گفت: این اولین بار در طول ۳۵ سال حیات انقلاب اسلامی است که هیئت خارجی در مقابل رفسنجانی بلند نمی‌شود و هیئت اتریش که قصد سفر به ایران را دارد یکی از شروطش صحبت در مورد حقوق بشر است.
رسایی بابیان اینکه آیا ما سال ۵۷ برای انرژِی هسته‌ای قیام کردیم گفت: اینکه برخی این سوال را در اوج بی‌بصیرتی از ما می‌پرسند نشان می‌دهد که آنها نماد استقلال جمهوری اسلامی را نشناخته‌اند.
وی ادامه داد: نماد استقلال در جمهوری اسلامی ایران یک روز کنار زدن پهلوی بود، روزی فتح لانه جاسوسی، روزی هشت سال دفاع مقدس بود و امروز مسئله هسته‌ای است که متاسفانه کار به جایی رسیده که باید منتظر باشیم آنها برای ما تصمیم بگیرند.
مدیر مسئول نشریه ۹ دی با بیان اینکه اگر انرژی هسته‌ای مهم نیست چرا اینقدر اصرار برای نداشتن آن برای ما می‌شود گفت: نفت تمام می‌شود وروزی گران‌ترین انرژی جهان، انرژی هسته‌ای است چرا برخی مسئولین این واقعیت و حیات آینده ایران را درک نمی‌کنند.
وی با بیان اینکه چرا برخی مسئولین و مدیران کشور با ساده انگاری به موضوعات هسته‌ای نگاه می‌کنند بیان داشت: سوال من از امت شهید پرور ایران این است چرا پاکستان با وجود اینکه جمهوری سلامی و دارای بمب اتم است کوچکترین توجهی از سوی آمریکا در مقابله با آن نمی‌شود.
مدیر مسئول نشریه ۹ دی ادامه داد: چرا در عربستان که خانم‌ها حق رانندگی ندارند و چهار دختر ملک عبدالله در اعتراض به رفتار پدرشان که تابه حال از جلوی در خانه یک قدم آن سوتر نگذاشته‌اند مصاحبه‌ای در فضای مجازی منتشر کرده‌اند. حرفی از حقوق زنان زده نمی‌شود؟ این را یک کودک می‌فهمد که مشکل آمریکا و اروپا با ما به این دلیل است که ما حکومت واقعی دینی داریم و این حکومت واقعی دینی خاری بر چشم آمریکا و اسرائیل است.
روحانی و ظریف حق مسلم ما را تبدیل به حق مسلم ما اگر غرب اجازه دهد کرده‌اند
رسایی با انتقاد دوباره از مذاکرات ژنو گفت: چرا رهبر یک ملت می‌گویند خوشبین نیستم به شرط آنکه مردم بدانند چه اتفاقی دارد می‌افتد اجازه مذاکره می‌دهند؟
مدیر مسئول نشریه ۹ دی با بیان اینکه تحریم‌ها سه بخش هستند بیان داشت: تحریم‌ها از تحریم کننده‌ها، دلایل تحریم و تحریم شده‌ها شکل می‌گیرد.
وی ادامه داد: تحریم کننده ها اتحادیه اروپا، شورای امنیت و آمریکا هستند، دلایل تحریم اتهام فرض ساخت سلاح هسته‌ای، نقض حقوق بشر و دفاع از تروریسم است و تحریم شده‌ها صنعت، نفت و بانک است. اما سوال من از دولت یازدهم این است پس از ۲۰ سال که تحریم‌های مربوط به هسته‌ای براساس گام نهایی برداشته می‌شوند شما تحریم بانکی و نفتی را به حال خود رها کرده می‌خواهید چه کنید؟
وی با انتقاد از بی‌توجهی دولت یازدهم به صحبت‌های مسئولان آمریکایی گفت: وندی شرمن در تذکری که سنا به او جهت انجام این توافقنامه داده بود گفت نگران نباشید شما به نام نقض حقوق بشر می‌توانید تحریم ایران را ادامه هید این یعنی خیال همه جهان راحت و تمام دل نگرانی‌ها از آن کسانی است که فهمیده‌اند در این مذاکرات چه بر سر ما آماده است.
دولت روحیه مبارزه ندارد
رسایی  به اعضای کابینه دولت یازدهم اشاره کرد و با انتقاد از خط فکری آنان گفت: دولتی که می‌گوید کدخدا و وزیر امور خارجه‌اش می‌گوید با یک بمب از سوی آمریکا سیستم دفاعی ایران از کار می‌افتد بر سر میز مذاکره چه دارد بگوید؟
وی ادامه داد: وقتی شرمن می‌گوید من و آقای ظریف یکدیگر را با اسم کوچک صدا می‌زنیم و در میل‌هایی که با هم داریم در مورد مسائل خانوادگی یکدیگر صحبت می‌کنیم دیگر چه حرفی باقی می‌ماند؟
رسایی خطاب به تیم مذاکره کننده گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند« شهادت مثل سنگ ریزه‌ای است در ماشین جنگی دشمن» و این یعنی همه عظمت غرب و آمریکا در نهایت این است که ما را می‌کشد اما اگر تو از این مرگ نترسی سنگ ریزه‌ای می‌شوی در ماشین جنگی دشمن و آن را متوقف می‌کنی.
بمب هسته‌ای ایران حجاب زنان، دعای کمیل و فرهنگ فاطمی اوست
رسایی با بیان اینکه بمب اصلی اتم در کشور ما حجاب، شور حسینی و عشق فاطمی ماست گفت: متاسفانه دولت یازدهم سازوکارش ایستادگی نیست و شاید این به این دلیل است که برخی وزرای روحانی دارای ثروت میلیاردی هستند که این تفکر با چنین رویه‌ای شکل نمی‌گیرد.
وی با بیان اینکه دولت در آستانه بودن گزارش ۱۰۰ روزه دلیل عجله آنها در توافقنامه ژنو شد گفت: خزانه خالی از مراحل جنگ روانی در دولت یازدهم بود زیرا براساس آمار بعد از ۱۳ مرداد که مراسم تنفیذ روحانی اجرا شد بودجه خزانه دولت ۷۶ درصد بیشتر از بودجه دولت دهم در ۱۳ مرداد سال پیش بود.
مدیر مسئول نشریه ۹ دی با بیان اینکه به نظر من سبد کالا تدبیر دولت بود نه تقصیر آن گفت: من فکر می‌کنم کسی که به روحانی گفت خزانه خالی را بیان کن و در فرودگاه جان اف کندی دوباره خزانه خالی را بر سر زبان روحانی انداخت سبد کالا را نیز تدبیری بر خواسته‌های خود قرار داد.
وی ادامه داد: روش توزیع سبد کالا در سال ۹۲ در دهه ۶۰ درصف‌های نفت به کار گرفته شدند آیا دادن تخم مرغ در صف سبد کالا و ایجاد صف چند کیلومتری غیر از این بود که به رهبر انقلاب فشار بیاورند و بگویند ببینید وضع مملکت چقدر خراب است و به چه روزی افتاده است؟
تبلیغ گریه روحانی؛ سیاست بزرگ جنگ روانی بود
رسایی با انتقاد از زنگنه بیان داشت: من از زنگنه پرسیدم چرا در یک سخنرانی عمومی ادعا کردی به دیدار روحانی رفتی درحالی که او گریه می‌کرده و می‌گفته وضع مملکت چرا اینقدر خراب است که وزیر احمدی‌نژاد از شیخ اماراتی برای تامین نیاز پول گرفته است؟
مدیر مسئول نشریه ۹ دی ادامه داد: من از زنگنه پرسیدم آن شیخ اماراتی چه کسی و آن وزیر چه کسی بوده؟ که در نهایت پیگیری‌های من زنگنه در کمیسیون گفت اشتباه شده ورسانه‌ها زرنگی و این حرف را منتشر کردند.
وی بابیان اینکه بر روی من فشار می‌آورند تا از تجسس در خصوص این موضوع دست بردارم گفت: موضوع گریه کردن روحانی را بی بی سی در ابعاد گسترده کار کرد و سبد کالا در ایران را با تصاویر سوریه و صف نفت سال‌های اول انقلاب مقایسه کرد.
توافق بین ایران و شرکت کرسنت میلیاردها دلار صدمه مالی به ایران وارد می‌کند
رسایی به قرار داد بین شرکت نفت ایران و شرکت نفت کرسنت امارات اشاره کرد و گفت: ما براساس این قرارداد گاز خود را در طی ۲۵ سال به این شرکت می‌دهیم که هفت سال ابتدایی با قیمت ۱۸ دلار و ۱۸ سال دوم را با قیمت ۴۰ دلار و این قیمت‌ها قابل تغییر نیست، این قرار داد مربوط به ۹ سال پیش است و الان قیمت نفت ۱۰۰ دلار شده.
رسایی با بیان اینکه قرار داد ایران و کرسنت امارات در سال ۸۱ قرار دادی مبهم بود ابراز داشت: آن روزها این قرار داد به دلیل فساد مهدی رفسنجانی و اطلاعاتی که او در اختیار کرسنت گذاشت و البته نقش عباس یزدان پناه که اکنون می‌گویند ناپدید شده است به دادگاه کشیده شده.
وی ادامه داد: کیهان در سال ۸۲ این اتفاق را رسانه‌ای کرد و با رسانه‌ای شدن آن دبیر شورای امنیت ملی که در آن زمان روحانی بود به کرسنت واکنش و نامه‌ای به خاتمی نوشت.
مدیر مسئول نشریه ۹ دی با بیان اینکه روحانی خاتمی را مورد خطاب قرار داد و این قرارداد را مناسب ندانست بیان داشت: در این نامه خطاب به خاتمی آمده است این قرارداد از طریق واسطه قیمت و شرایط قرار دادی بسیار پایین و نامطلوب است این برنامه در شرایط فعلی هیچ مزیت سیاسی به دنبال نخواهد داشت.
رسایی با بیان اینکه رای آوردن زنگنه به عنوان وزیر نفت اشتباه بزرگ دولت و مجلس بود گفت: با آمدن دولت احمدی‌نژاد اجازه کار به کرسنت داده نشد و این پرونده به دادگاه لاهه انتقال یافت، شکایتی که از سوی کرسنت انجام و حقوقدانان ما در این دادگاه حضور و فساد مهدی هاشمی را اثبات و دادگاه به دوربازگشت راه یافت.
مجلس در بزنگاه‌ها خود را نشان دهد
وی با انتقاد از مجلس در رای اعتماد دادن به زنگنه بیان داشت: علی رغم تمام فریادهای من در مجلس، زنگنه در حالی وزیر نفت کابینه روحانی شد که دور برگشت دادگاه کرسنت آغاز شده و این در حالی است که با وجود اینکه احتمال می‌رفت ما در این دادگاه موفق باشیم این اشتباه دولت و مجلس رای این دادگاه را بر ضد ما رقم خواهد زد.
رسایی افزود: کرسنت شکایت کرده است که اگر این قرارداد اشتباه بوده چرا زنگنه اکنون دروزارت نفت ایران است؟ اگر فساد در این قرار داد بوده چرا مجلس ایران به زنگنه رای اعتماد داده است؟ و چرا اگر فساد در این قرارداد بوده مدیر عامل شرکت ملی نفت اکنون کسی است که این قرارداد را امضا کرده است؟
هشت میلیارد دلار خسارت قرارداد کرسنت به ایران
رسایی با بیان اینکه ما خون احمدی‌روشن را داریم تا فقط چند میلیارد دلار از پول‌های بلوکه شده خود را به دست آوریم گفت: سوال من از دولت این است که شما تمام پیچ و مهره‌های انرژی هسته‌ای را شل کرده‌اید که تنها چند میلیارد دلار از حقوق مارا به خودمان بازگردانید، اما اکنون در خوشبینانه ترین حالت خسارت شرکت کرسنت هشت میلیارد دلار و در بدبینانه ترین حالت ۳۵ میلیارد دلار در این سال‌هاست.
رسایی گفت: ولایت فقیه مجموعه‌ای از تقوا و اجتهاد است ولی فقیه محکوم به احکام خویش است اما شاه حاکم احکام خود است. نفت عربستان از آن دولت است نه مردم، ای کاش مردم بفهمند اگر رهبر فتوای لغو استفاده از بمب اتم را می‌دهند می‌خواهند بگویند جمهوری اسلامی ایران دین مدار است.
وی با انتقاد از حمیدابوطالبی گفت: ابوطالبی آن ابوطالبی سال ۵۸ در تسخیر لانه جاسوسی نیست و من مطمئنم طرف مقابل به عباس عبدی هم رای نمی‌دهد چون استکبار می‌خواهد ما را خرد کند.
۲ وزیر که قرار است استیضاح شوند
مدیر مسئول نشریه ۹ دی با بیان اینکه در آینده نزدیک فرجی دانا و جنتی در مجلس استیضاح می‌شوند گفت: من با استیضاح ظریف مخالفم تا همه با چشمان خود نتیجه این توافقنامه را در روزهای آینده ببینند.
وی با بیان اینکه مصاحبه اخیر وندی شرمن در خصوص مذاکرات چند روز پیش تکلیف را مشخص کرده گفت: من این را به وضوح می‌گویم ورسانه‌ها به دقت بنویسند اگر ظریف برخلاف خط قرمزهای رهبری مذاکره کند ملت ایران مثل ظریف  را در این کشور باقی نخواهند گذاشت.
مدیر مسئول نشریه ۹ دی ادامه داد: بسیاری به من نقد کرده‌اند چرا این چنین می‌گویی اما من دوباره تکرار می‌کنم مذاکرات ژنو به بن بست رسیده است و قرار دادن یک تیم حقوقدان در این مذاکرات توسط دولت نشان از اشتباه آنان است.
وی در پایان با بیان اینکه باز هم می‌گویم توافقنامه ژنو به بن بست رسیده گفت: تا دو ماه دیگر می‌بینید آمریکا زیر میز نمی‌زند چون با راه قانونی می‌تواند ایران را دور بزند اما ما با زحمت حقوق خود را پس خوهیم گرفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه