مذاکرات هسته ای ایران شکست خورده است/ دولت به حرف کسی گوش نمی دهد

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکرات هسته ای ایران شکست خورده و رفتارهای اروپا و آمریکا نیز بیانگر این موضوع است.

مذاکرات هسته ای ایران شکست خورده است/ دولت به حرف کسی گوش نمی دهد

با اشاره به آخرین وضعیت مذاکرات هسته ای ایران تاکید کرد: اطلاعات و ارزیابی من از گفته های مسئولین داخلی و خارجی این است که توافقنامه هسته ای به بن بست رسیده است.

وی تاکید کرد: البته پذیرش این بحث برای افرادی که پیشنهاد دهنده آن در داخل کشور بودند سخت است و پذیرش آن در زمان اعلام این موضوع تاثیر گذار خواهد بود.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رفتارهای آمریکا و اتحادیه اروپا نشان از شکست این توافقنامه ها است، گفت: اخیرا یکی از گروه های اروپایی سفر خود به ایران را لغو کرد زیرا آنها درخواست دیدار با کسانی را داشتند که در دادگاه ایران محکومند.

کوچک زاده افزود: از طرفی دیگر ۴.۲ میلیارد دلار قرار بود طی پنج نوبت آزاد شود که تاکنون دو قسط بیشتر آزاد نشده و اینکه ما حق برداشت از این مبلغ هم نداریم.

وی یادآور شد: ۴۰۰ میلیون دلار آزاد شده اما به شرط اینکه دولت دانشجو را به آنها معرفی کند و سپس آنها تایید کنند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رفتارهای آنها تحقیر آمیز است.

کوچک زاده تاکید کرد: آنها طی بیانیه های خود شرایطی را بیان می کنند که از جمله آنها آزادی همجنس بازی است و اینگونه مباحث نشان می دهد که آنها در صدد تحقیر ملت ایران هستند.

ماهیت اسلامی و انقلابی مشکل کشورهای اروپایی و آمریکا است

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مسئولین مذاکره کننده ایران به حرکت های مثبت انجام شده طی چند سال گذشته اعتراف کردند، گفت: زمانیکه تیم جدید برای مذاکره مشخص شد آنها در کمیسیون امنیت ملی مجلس حاضر شدند و اعلام کردند که اگر امروز می توانیم با موضع قدرت حرف بزنیم دستاورد چند سال گذشته است.

وی ادامه داد: همه می دانند که طرف مذاکره کننده ماهیت قلدری دارد و خود آنها نیز بهتر از هر کسی می دانند که ایران بمب نمی سازد.

کوچک زاده تاکید کرد: مشکل آنها با ملت ایران بر سر ماهیت اسلامی و پیام های انقلاب اسلامی است که ملت هیچگاه دست از آنها بر نمی دارد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص رفتار آینده دولت در مذاکرات هسته ای، گفت: دولت گوش به حرف کسی نمی دهد و خود ملت هستند که باید در این خصوص تصمیم گیری کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه