پایگاه امداد هوایی هلال احمر استان گیلان تا پایان ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه پایگاه امداد هوایی هلال احمر استان گیلان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد گفت: در حال حاضر ساخت این پایگاه پیشرفت ۸۰ درصدی داشته است.

پایگاه امداد هوایی هلال احمر استان گیلان تا پایان ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش هشت دی،مهدی ولی‌پور ظهر امروز در سخنرانی پیش خطبه‌ نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: جمعیت هلال احمر گیلان ۱۶ پایگاه در ۱۶ شهرستان استان و ۱۴ پایگاه امداد و نجات دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اعلام اینکه پایگاه امداد هوایی هلال احمر استان گیلان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد گفت: در حال حاضر ساخت این پایگاه پیشرفت ۸۰ درصدی داشته است.

ولی پور با بیان اینکه در سال گذشته هزار و ۴۰۰ عملیات توسط جمعیت هلال احمر گیلان در استان انجام شد ابراز داشت: در سال گذشته ۱۱ هزار و ۶۰۰ نفر از مردم تحت پوشش خدمات هلال احمر گیلان قرار گرفتند.

وی با اعلام اینکه هلال احمر گیلان در حال حاضر هزار و ۸۶۱ تیم عملیاتی متشکل از ۶ هزار و ۵۰۰ داوطلب دارد تصریح کرد: ایجاد پایگاه موقت در منطقه آزاد انزلی یکی از اقدامات انجام شده در سال گذشته بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اقدامات این جمعیت در راستای کمک‌رسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه گفت: اقلامی به ارزش ۶۴ میلیارد ریال به وزن ۵۵۰ تن به مناطق زلزله زده ارسال شد.

ولی‌پور با اشاره به برگزاری هزار و ۶۰۰ دوره آموزشی توسط هلال احمر گیلان در سال گذشته ابراز داشت: در سال گذشته ۴ هزار و ۷۵۰ جوان جذب هلال‌ احمر گیلان شدند و تعداد جوانان این سازمان به ۱۳ هزار نفر رسید.

وی با اشاره به ارائه خدمات آموزشی به ۵ هزار دانش‌آموز در قالب طرح “دادرس” عنوان داشت: در سال گذشته ۹۳۴ برنامه در راستای اوقات فراغت جوانان برگزار شد که ۲۸ هزار جوان در آن شرکت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه در سال گذشنه ۲ هزار و ۴۰۰ خیر داوطلب جذب این سازمان شدند ابراز داشت: تعداد خیران این سازمان به ۶ هزار و ۷۰۰ نفر رسید.

ولی‌پور با اشاره به احداث ۱۰۰ “خانه هلال” در مراکز روستاها و دهستان‌های گیلان خاطرنشان کرد: هدف از ایجاد این مراکز، ارائه آموزش همگانی و تشکیل تیم‌های نجات در روستاها است و هفته آینده کار خود را رسما” آغاز می‌کند.

وی با اعلام اینکه ۲۰۰ برنامه انسان دوستانه با همکاری ۷ هزار داوطلب هلال احمر گیلان و ۳۶ موسسه مردم نهاد در استان برگزار شد افزود: ۶ هزار نفر از مردم ساکن در مناطق کم بضاعت از این خدمات برخوردار شدند‌.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه در سال گذشته ۸۶۷ نفر از حجاج توسط هلال احمر گیلان تحت واکسیناسیون قرار گرفتند گفت: با همکاری ۶ هزار نفر از بانوان محموله‌ای به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه