مربی تیم ملی تکواندو بانوان :

کسب سکو در آسیا دور از دسترس نیست / هوگو پوشان در شرایط آرمانی به سر می‌برند

مربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: با توجه به تمرینات منظم و اردوهای مدونی که داشتیم، کسب سکو دربازی‌های آسیایی ویتنام دور از دسترس نیست.

کسب سکو در آسیا دور از دسترس نیست / هوگو پوشان در شرایط آرمانی به سر می‌برند

به گزارش هشت دی،مهناز حسین زاده شامگاه پنجشنبه  در رشت با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی تکواندو بانوان در رشت اظهار کرد: این اردوی تمرینی از روز دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌ماه با مساعدت و همکاری رئیس هیات تکواندو گیلان در باشگاه یزدان رشت آغازشده است و به مدت یک هفته ادامه دارد.

وی با اشاره به نزدیکی آب‌وهوای رشت به ویتنام گفت: به دلیل مشابهت آب‌وهوای تایلند به آب‌وهوای رشت، اردوی تیم ملی در رشت در حال برگزاری است که می‌تواند نقش پررنگی در موفقیت اعضای تیم در بازی‌های آسیایی ویتنام داشته باشد.

مربی تیم ملی تکواندوی بانوان با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های مدون و اردوهای منسجم، تیم ملی تکواندو بانوان مصمم به کسب سکو در ویتنام است تصریح کرد: هشت ملی‌پوش تیم ملی تکواندو بانوان در شرایط آرمانی به سر می‌برند و شانس بالایی برای کسب مدال در هوشیمینه ویتنام دارند؛ بسیار خوش‌بین هستیم که برای نخستین بار در تاریخ تکواندو بانوان دربازی‌های آسیایی در بخش تیمی یکی از سکوها را فتح کنیم.

وی بانوان با اشاره به اسامی ملی‌پوشان گفت: ناهید کیانی از تهران در وزن منفی ۴۹ کیلوگرم، طیبه پارسا از گیلان در وزن منفی ۵۷ کیلوگرم، کیمیا علیزاده از البرز در وزن منفی ۶۲ کیلوگرم، ملیکا میرحسینی از تهران در وزن منفی ۶۷ کیلوگرم، هانیه اخلاقی از البرز در وزن منفی ۷۳ کیلوگرم و زهرا پوراسماعیل از مازندران در وزن مثبت ۷۳ کیلوگرم با موفقیت در مسابقات انتخابی تیم ملی، جواز حضور در هوشیمینه را یافتند.

حسین زاده گفت: سودابه پور صادقی از گیلان در وزن منفی ۴۹ کیلوگرم در کنار کیانا اخوان در وزن منفی ۴۶ کیلوگرم با موفقیت در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در ازبکستان موفق شدند سهمیه حضور دربازی‌های هوشیمینه را به دست بیاورند.

بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در بخش کیوروگی از پنجم خردادماه به مدت سه روز به میزبانی هوشیمینه در ویتنام برگزار می‌شود.

منبع: فارس گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه