پیر اقتصادی دولت در آلمان، مردم در صف ثبت نام یارانه

آیا دولت کلید داران نمیتوانست از تجربه این پیر اقتصاد به عنوان مشاور رییس جمهور در حوزه های اقتصادی بهره برد

پیر اقتصادی دولت در آلمان، مردم در صف ثبت نام یارانه

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از صراط، محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت که در هنگام معرفی وی به مجلس از او به عنوان وزنه اقتصادی دولت به دلیل تجربه بالای وی نام برده می شد، پس از چندین ماه عملکرد ضعیف، در بحرانی ترین دوران اقتصادی دولت راستگویان، حدود یک ماه به دلیل آنچه عمل جراحی گفتهخ شده است در آلمان به سر می برد!

این وزیر دولت تدبیر و امید که به نوعی مبدع طرح سبدکالا به شمار می رود و در ابتدای بحث توزیع سبدکالا به عنوان مسئول این طرح نافرجام دولت شناخته می شد، به دلیل عملکرد ضعیف در انجام وظایف محوله این مسئولیت را از دست داده و به ربیعی وزیر تعاون واگذار کرد.

با این حال، وی که به دلیل کهولت سن، حتی به سختی در راهروهای وزارتخانه خود قدم می زند، این روزها درگیر مسایل مربوط به سن زیاد خود است و آخرین نمونه آن سفر وی به آلمان برای یک عمل پیچیده گوش که به گفته وی تکنولوژی اش ۸۰ سال دیگر به ایران خواهد رسید، دولت را تنها گذاشته و به رتق و فتق امور سلامت خود پرداخته است.

هرچند سلامتی وی به عنوان وزیر صنعت ایران آرزوی تک تک ایرانیان به شمار می رود، اما سوال اساسی اینجاست که آیا دولت کلید داران نمیتوانست از تجربه این پیر اقتصاد به عنوان مشاور رییس جمهور در حوزه های اقتصادی بهره برد و کار سنگین اجرایی یکی از مهمترین وزارتخانه های اقتصادی دولت را به فردی جوان تر واگذار کند ؟

این در حالی است که این روزها مردم کشور سرگردان از ناتوانی دولت در ثبت نام یارانه، در کافی نت ها و سوپرمارکت ها و… در حال تلاش برای ثبت نام یارانه ۴۰ هزارتومانی خود هستند، و وزیر میلیاردر دولت که ثروت وی بالغ بر هزارمیلیارد تومان برآورد شده است با هزینه گزاف و در خارج کشور در حال تلاش برای برطرف کردن مشکلات جسمانی خود در هفتاد سالگی می باشد!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
نادر
این که چیزی نیست یک معتاد داره میشه رییس اداره ارشاد [...] . حزب اللهی ها کجایید...
محسن پور
وقتی آقای [...] همسر و فرزندش رو تو این استان به همه جا می رسونه و در تمامی ادارات استان نفوذ می کنه، اونوقت می خوای که معتاد پست نگیره؟ آدم با دیدن و شنیدن این مسائل به یاد زنده یاد فیلسوف انزلی چی می افته که در یک جمله تمامی این مسائل رو پیش بینی و ترسیم کرد.
در حاشیه