عضو کمیسیون مجلس و سیاست خارجی:

حملات موشکی سوریه علیه مواضع اسرائیل پاسخ خوبی به سیاست های ترامپ و نتانیاهو در منطقه داد/ تصور واهی رژیم صهیونیستی درباره قدرت نظامی سوریه

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حملات سوریه به مواضع رژیم صهیونیستی برای سرمداران اسرائیلی قابل تحمل نیست.

حملات موشکی سوریه علیه مواضع اسرائیل پاسخ خوبی به سیاست های ترامپ و نتانیاهو در منطقه داد/ تصور واهی رژیم صهیونیستی درباره قدرت نظامی سوریه
به گزارش ۸دی، محمدجواد جمالی نوبندگانی نماینده مردم فسا با اشاره به حملات موشکی اخیر سوریه بر مواضع رژیم صهیونیستی گفت: مواضع اسرائیل درباره سوریه، همواره مواضع تهاجمی بوده است.
وی افزود: معتقدم دولت سوریه حتی قبل از شکل گیری داعش خیلی تمایل به جنگ مستقیم با اسرائیل نداشته است، اما با توجه به اینکه اسرائیل گمان می‌کرد سوریه از طریق حملات تروریسم‌ها تضعیف شده است باید گفت که این‌طور نبوده و سوریه اخیراً اقدام به انهدام جنگنده‌های اسرائیلی کرده است و پاسخ لازم را می‌دهد.
عضو کمیسیون مجلس و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: حملات سوریه به مواضع اسرائیل در شرایط فعلی برای سرمداران اسرائیلی قابل تحمل نیست.
این نماینده مجلس تأکید کرد: البته به نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی پس از اظهارات اخیر ترامپ سلسله اقداماتی را به‌طور تقسیم‌بندی شده، انجام می‌دهد و قصد دارند در پس این موضوعات مدام نام ایران را آورده و مجدداً ایران هراسی را مطرح کنند تا این اقدامات حتی به نوعی توجیه‌ای بر اظهارات ترامپ علیه ایران قلمداد شود.
وی تأکید کرد: قطعاً و بدون شک حملات موشکی سوریه علیه اسرائیل پاسخ خوب و کوبنده‌ای بوده است.

منبع: میزان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه