پیشکسوت فوتبال سپیدرود:

جدایی کریمی به صلاح سپیدرود نیست / سپیدرود پتانسیل کسب سهمیه آسیا را ندارد

پیشکسوت باشگاه سپیدرود رشت گفت: سپیدرود با توجه به بضاعتی که داشت با ماندگاری در لیگ برتر موفق عمل کرد و نباید از این تیم انتظار آسیایی شدن داشت.

جدایی کریمی به صلاح سپیدرود نیست / سپیدرود پتانسیل کسب سهمیه آسیا را ندارد

به گزارش ۸دی، محسن نصر  با اشاره به بقای سپیدرود در لیگ برتر اظهار کرد: این تیم با توجه به بضاعتی که داشت با حفظ سهمیه خود در لیگ برتر، موفق عمل کرد و امیدوارم این روند در سال‌های آینده ادامه‌دار باشد.

وی با بیان اینکه نباید از سپیدرود انتظار کسب سهمیه آسیایی داشت افزود: این تیم آیتم‌های موردنیاز برای بالانشینی در لیگ برتر را ندارد و در فصلی که گذشت ضعف تیم‌های نفت تهران و سیاه‌جامگان باعث شد سپیدرود در لیگ برتر ماندگار شود.

پیشکسوت باشگاه سپیدرود با اشاره به تغییر در سبک بازی‌های داخل خانه سپیدرود پس از روی کار آمدن علی کریمی گفت: تمرینات کادر فنی سپیدرود دربازی‌های سپیدرود کاملاً مشهود بود، استایل بازیکنان کاملاً دگرگون شد و این موضوع به تمرینات مؤثر امامی فر در کنار حضور مثبت سهیل حق‌شناس در بالا بردن روحیه تیم و همچنین انسجامی که کریمی به تیم بخشید برمی‌گردد.

نصر با بیان اینکه حس پیروزی دربازی‌های داخل خانه سپیدرود ملموس بود تصریح کرد: میزان دوندگی سپیدرود به میزان قابل‌ملاحظه‌ای افزایش یافت و حضور کریمی ازنظر فنی و روانی تأثیر مثبتی در تیم از خود برجای گذاشت.

وی گفت: تیم تحت هدایت کریمی دربازی‌های خارج از خانه عملکرد خوبی نداشت که بخشی از آن ناشی از آنالیز نامناسب حریفان بود و اگر تیم‌های سقوط‌کننده رقیب جدی بودند کار سپیدرود برای بقا سخت می‌شد.

پیشکسوت باشگاه سپیدرود با اشاره به اینکه جدایی کریمی از سپیدرود به صلاح این تیم نیست افزود: سکوها خواهان ماندن کریمی در سپیدرود می‌باشند و از طرف دیگر عملکرد ایشان به‌طور کامل در سپیدرود نمایش داده نشده است؛ ایشان باید از ابتدای فصل، خودشان تیم ببندند و تمرینات را زیر نظر بگیرند تا بتوانیم در مورد کارنامه ایشان نظر بدهیم.

نصر با اشاره به اینکه سرمربی جدید در سپیدرود کار سختی خواهد داشت تصریح کرد: جو هواداران به‌گونه‌ای است که سرمربی دیگری را برنمی‌تابند و خواهان ماندگاری کریمی هستند؛ با توجه به بی‌پولی باشگاه، سرمربی جدید کار راحتی در پیش نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه در جلسه کمیته فنی باشگاه سپیدرود حضور نداشت افزود: مشخص نیست این کمیته بر اساس چه آیتم‌هایی انتخاب‌شده است؛ مالک باشگاه شناخت کافی از فوتبال ندارد و از اطرافیان خط می‌گیرد؛ به مالک باشگاه سپیدرود خوش‌بین نیستم زیرابه وعده‌هایی که داده است جامه عمل نپوشانده است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه