رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان آستارا خبر داد

صادرات ۱۸ تن پنیر ایران به فدراسیون روسیه

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان آستارا از صادرات ۱۸ تن انواع پنیر تولید داخل به ارزش ۸۰ هزار دلار از مرز زمینی این شهرستان به فدراسیون روسیه خبر داد.

صادرات ۱۸ تن پنیر ایران به فدراسیون روسیه

به گزارشهشت دی،بهرام پورضرب شامگاه چهارشنبه در آستارا اظهار کرد: ۱۸ تن انواع پنیر تولید شرکت کاله در استان مازندران با نظارت مستقیم شبکه دامپزشکی این شهرستان و رعایت شرایط قرنطینه به فدراسیون روسیه صادر شد.

وی ارزش دلاری این مقدار فرآورده لبنی را ۸۰ هزار دلار دانست و تصریح کرد: صدور تمام مجوزهای لازم محموله‌های صادراتی مذکور از سوی اداره کل دامپزشکی استان مازندران باهدف تأمین بخشی از مواد غذایی موردنیاز کشور هدف انجام‌شده است.

به‌گفته رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان آستارا از آغاز سال جاری تاکنون نیز بالغ‌بر ۲۳ تن انواع پنیر و خامه پاکتی، چهار تن روغن ماهی و ۴۷ تن پودر ماهی از مرز زمینی این شهرستان به کشورهای فدراسیون روسیه و جمهوری آذربایجان صادر شده است.

پذیرش فرآورده‌های دام و طیور ایران در کشورهای همسایه منوط به داشتن گواهی‌نامه معتبر از سوی سازمان دامپزشکی است و تمام محموله‌های صادراتی در سامانه یکپارچه قرنطینه دامی سازمان دامپزشکی به‌صورت لحظه‌ای ثبت می‌شوند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه